انتشار فصلنامه انگلیسی گیلگمش با رویکرد گوهرهای پنهان ایران

به گزارش کولو، هفتمین شماره از فصلنامه انگلیسی گیلگمش با رویکرد گوهرهای پنهان ایران منتشر شد.

انتشار فصلنامه انگلیسی گیلگمش با رویکرد گوهرهای پنهان ایران

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

خبرنگاران - فصلنامه میراث و گردشگری گیلگمش در بخش های متنوع شامل جغرافیا، ایران شناسی، سبک زندگی، وقایع، هنر، اسطوره شناسی، محیط زیست، مطالعاتی و تاریخ منتشر و عرضه می گردد.

عدد هفت در اکثر فرهنگ ها عددی پر رمز و راز است و اکنون شماره هفتم مجله انگلیسی گیلگمش، با موضوع گوهرهای پنهان در دسترس خوانندگان است.

در هفتمین شماره از مجله انگلیسی گیلگمش، در بخش جغرافیا از جزیره پر رمز و راز هرمز و تنگه ایلام می خوانید. در بخش ایران شناسی از خانه های سنتی ایرانی و دو گوهر عقیق و فیروزه و در بخش سبک زندگی مقاله هایی درباره طعم های ایرانی و سفرنامه خوزستان برایتان گفته ایم. مقالات بخش وقایع به رویداد سفرنگاری دزفول گرام، صلح- میراث ناملموس ایران- و خانه استیو در کاشان پرداخته اند. در بخش هنر این شماره از کاشی هفت رنگ و نقاشی خط مدرن می خوانید و در اسطوره شناسی از شیمرها در هنر و اساطیر ایران باستان سخن به میان آمده است. در بخش محیط زیست مجله شماره هفت انگلیسی گیلگمش درباره پرنده نگری و حیوانات پارک گلستان صحبت نموده است. همچنین بخش مطالعاتی، معماری سرای سعدالسلطنه قزوین و کوچ روی در ایران را آنالیز می نماید. بخش پایانی گیلگمش به تاریخ اختصاص دارد. در این بخش با شهر یری آشنا می شوید و از جام زرین حسنلو بیشتر می خوانید.

به خوانندگان مجله های گردشگری پیشنهاد می دهیم شب های پاییزی را با خواندن این مجله پررمز و راز کوتاه کنید. هفتمین شماره فصلنامه انگلیسی گیلگمش در تعدادی از کتاب فروشی ها، فروشگاه ها، کافه کتاب ها و اقامتگاه های کشور در دسترس است. لیست کنندگی های تهران و شهرستان ها در سایت این مجله به آدرس www.gilgameshmag.com قابل دسترس است. علاقه مندان همچنین می توانند برای خرید آنلاین این فصلنامه به فروشگاه سایت گیلگمش و برای خرید آن به سایت www.amazon.com مراجعه کنند.

منبع: چمدان
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 380

به "انتشار فصلنامه انگلیسی گیلگمش با رویکرد گوهرهای پنهان ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار فصلنامه انگلیسی گیلگمش با رویکرد گوهرهای پنهان ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید