اگر وام باشگاه های خصوصی دیر پرداخت شود، نوش دارو بعد از مرگ سهراب است

به گزارش کولو، رئیس اداره ورزش و جوانان استان تهران گفت: این وام فقط برای باشگاه های خصوصی است، اما مهم است که زودتر داده شود.

اگر وام باشگاه های خصوصی دیر پرداخت شود، نوش دارو بعد از مرگ سهراب است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رضا گل محمدی در مورد اینکه آیا تمهیداتی برای باشگاه دارانی که به خاطر شیوع کرونا متضرر شده اند، در نظر گرفته شده است، گفت: کرونا دو وجه داشت، یک وجه وظیفه ما برای حفظ سلامتی مردم بود که در راستای آن و دستور ستاد کرونا همه اماکن ورزشی چه خصوصی و چه دولتی را تعطیل کردیم.

گل محمدی که با برنامه رکورد مصاحبه می کرد، ادامه داد: وجه دوم این است که تکلیف عزیزانی که حدود 4800 باشگاه خصوصی در تهران و 28 هزار باشگاه در کل کشور، ما در تهران فقط 48 هزار نفر شاغل در باشگاه ها داریم. تمام تلاش من و همکارانم این است که برای رفع یا کاهش مسائل این افراد تلاش کنیم. بهترین راه حلی که دنبال کردیم، دریافت وام و تسهیلات است.

رئیس اداره ورزش و جوانان استان تهران در مورد این وام شرح داد: این کار را به سرعت دنبال کردیم. لیست باشگاه ها را به وزارت ورزش ارسال کردیم و آن ها باید این لیست را به بنگاه های اقتصادی مانند بانک ها و صندوق ها ارسال کنند. قرارمان این است که به ازای هر نفر 15 میلیون تومان وام بگیریم. مثلا اگر باشگاهی 10 نفر شاغل دارد، 10 تا، 15 میلیون تومان وام بگیرند که این 15 میلیون تومان، 8 میلیون تومان برای نیرو است و 7 میلیون برای هزینه های باشگاه مانند اجاره و هزینه های نگهداری و... است.

وی در مورد اینکه باشگاه ها از چه زمانی می توانند مراجعه و این وام را دریافت کنند، گفت: ما تلاشمان را کرده ایم، همه اسامی را به وزارت ورزش دادیم و آن ها هم مشغول پیگیری هستند. خواهشم این است که این کار را تسریع کنند تا زودتر به دست آن ها برسد. این وام فقط برای باشگاه های خصوصی است، اما مهم است که زودتر داده گردد. اگر دیر انجام گردد فکر می کنم نوش دارو بعد از مرگ سهراب خواهد بود. ما قبل از اینکه حتی از ما نامه خواسته گردد، لیست را فرستادیم، ولی مهم این است بنگاه های اقتصادی وام را بدهند. ما عین 4800 باشگاهی که مجوز دارند را معرفی کردیم. یکی از شروط وام این است که نیرو ها بیمه باشند، که به باشگاه ها برمی گردد.

گل محمدی در مورد پذیرایی ورزشگاه های تهران از مردم به خاطر زلزله، اعلام کرد: از همان دیشب بلافاصله بعد از زلزله و با تماس مسعودسلطانی فر، به کلیه ورزشگاه های استان تهران اعلام کردیم در ها را بازکردند. دیشب تا امروز صبح افراد زیادی مستقر شدند و امروز آخرین فرد ساعت 11 از ورزشگاه تختی خارج شد. طی 48 ساعت آینده هم آماده باش هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1022

به "اگر وام باشگاه های خصوصی دیر پرداخت شود، نوش دارو بعد از مرگ سهراب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر وام باشگاه های خصوصی دیر پرداخت شود، نوش دارو بعد از مرگ سهراب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید