بانوی ملی پوش اسنوکر: در خانه تمرین می کنم

به گزارش کولو، بانوی ملی پوش اسنوکر ایران می گوید که با وجود شیوع کرونا در خانه مانده و به تمریناتش ادامه می دهد.

بانوی ملی پوش اسنوکر: در خانه تمرین می کنم

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت فلزی ایرانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران، باتوجه به شیوع کرونا و توصیه پزشکان برای ماندن در خانه و تعطیل شدن باشگاه های ورزشی کشور، بسیاری از ورزشکاران تصمیم گرفتند که در خانه به تمرین بپردازند. ارمغان حسنی بانوی ملی پوش اسنوکر ایران هم با ماندن و پیگیری تمریناتش در خانه سعی دارد به ریشه کن کردن این ویروس و جلوگیری از شیوع آن یاری کند.

حسنی در مصاحبه با خبرنگاران، در باره پیگیری تمریناتش در خانه با وجود شیوع کرونا گفت: در این مدت که ویروس کرونا شیوع پیدا نموده به دلیل تعطیل بودن باشگاه های ورزشی در خانه تمرین کردم. من میز مخصوص اسنوکر را در خانه داشته و بر روی میز خود به تمرین می پردازم. بستگی به شرایط روزی دو تا چهار ساعت تمرین دارم.

او اضافه کرد: با تماشای مسابقات جهانی که در گذشته برگزار گردیده سعی می کنم که بازی خود را ارتقاء دهم. این بازی ها می تواند به یک بازیکن اسنوکر یاری زیادی کند.

او در پاسخ به اینکه چه مسابقاتی قرار بود اعزام شوی که بعد از شیوع کرونا لغو شد؟ پاسخ داد: در مسابقات انتخابی که برگزار گردید پیروز شدم مجوز اعزام به مسابقات قطر را به دست بیاورم. مسابقات اسنوکر قطر به دلیل کرونا لغو شد و هیچ یک از ملی پوشان پیروز به اعزام نشدند. البته آن موقع ویروس کرونا در ایران همه گیر نشده بود و فقط کشور هایی مثل چین و هنگ کنگ و ایران اجازه حضور در آن مسابقات را نداشتند. در زمان اولیه شیوع کرونا قطر تصمیم گرفت علاوه بر چین و هنگ کنگ به ایران هم ویزا ندهد.

بانوی ملی پوش اسنوکر ایران درباره سختی تمرینات در خانه گفت: تمرین در خانه به دلیل نبودن مربی و بازیکن همراه بسیار سخت است. البته یک سری خوبی ها هم مانند سکوت در هنگام تمرین دارد. این سکوت باعث افزایش تمرکز خواهد شد و معتقدم تمرین در خانه با وجود شیوع کرونا و محدودیت ها بسیار خوب است.

حسنی در سرانجام اضافه کرد: موضوع کرونا را باید جدی بگیریم و برخلاف تفکر بعضی افراد، این موضوع خیلی جدی است. معتقدم که یک یا دو ماه دیگر با این ویروس درگیر خواهیم بود که به امیدخدا بعد از آن تمام سختی ها را پشت سرمی گذاریم و هرکس در رشته خود به فعالیت می پردازد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 842

به "بانوی ملی پوش اسنوکر: در خانه تمرین می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوی ملی پوش اسنوکر: در خانه تمرین می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید