برنامه دیدارهای روز پایانی مسابقات، آمریکا و کرواسی در فینال

به گزارش کولو، به گزارش خبرنگاران، هشتمین روز از دوازدهمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان دنیا روز گذشته با برگزاری هشت دیدار در هراکلیون یونان پیگیری شد. با توجه به دیدارهای برگزار شده در این روز از رقابتها و نتایج به دست آمده در آنها، تیم های فینالیست و همچنین تیم های مدعی کسب صندلی های سوم به بعد معین شدند.

برنامه دیدارهای روز پایانی مسابقات، آمریکا و کرواسی در فینال

بر این اساس در یکی از مهمترین دیدارها در روز هشتم مسابقات، آمریکا مدافع عنوان قهرمانی در مصاف با میزبان صاحب فزونی شد تا برای نهمین بار راهی مرحله نهایی این رقابتها گردد. حریف آمریکا در مرحله فینال نیز تیم کرواسی شد که در مرحله نیمه نهایی بر ترکیه غلبه کرد و برای نخستین بار راهی دیدار انتهای مسابقات بسکتبال جوانان دنیا شد.

صربستان حریف آمریکا در فینال دوره گذشته مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان دنیا (2013) بود. صرب ها که در رقابتهای سال 2011 نیز فینالیست شده بودند، در مسابقات سال جاری حتی از صعود به جمع هشت تیم برتر هم بازماندند. بازیکنان صربستان روز گذشته در یکی از دیدارهای مشخص رده بندی تیم های نهم تا دوازدهم کره ای ها را شکست دادند تا حداقل امیدوار به کسب صندلی نهم باشند.

اما در سایر دیدارهای برگزار گردیده روز گذشته، تیم های ایتالیا، کانادا در دیدار برای مشخص رده بندی تیم های پنجم تا هشتم مقابل حریفان خود پیروز شدند. آرژانتین نیز برنده دیگر دیداری بود که برای مشخص رده نهم مسابقات برگزار گردید.

تیم بسکتبال جوانان نیز در روز هشتم مسابقات در یک پیکار کاملا آسیایی مقابل چین که برای مشخص صندلی های سیزدهم تا شانزدهم مسابقات برگزار گردید، به فزونی دست یافت. بعد از شکست برابر آمریکا، کرواسی، مصر، ترکیه و صربستان این نخستین برد بسکتبالیست های جوان ایران در این دوره از رقابت های قهرمانی دنیا بود.

نتایج دیدارهای برگزار گردیده در روز هشتم مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان دنیا به توضیح زیر است:

رده بندی تیم های اول تا چهارم (نیم نهایی)

* آمریکا 82 - یونان 76

* ترکیه 56 - کرواسی 91

رده بندی تیم های پنجم تا هشتم

* ایتالیا 83 - اسپانیا 77

* کانادا 66 - استرالیا 58

رده بندی تیم های نهم تا دوازدهم

* آرژانتین 74 - مصر 64

* کره جنوبی 109 - صربستان 113

رده بندی تیم های سیزدهم تا شانزدهم

* جمهوری دومینیکن 78 - تونس 59

* ایران 64 - چین 59

به گزارش خبرنگاران، دوازدهمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان دنیا امروز یکشنبه در هراکلیون یونان به انتها می رسد. در شروع این روز از رقابتها دو تیم تونس و چین برای مشخص صندلی پانزدهم مسابقات مقابل هم صف آرایی می نمایند. سپس تیم بسکتبال جوانان کشورمان برای کسب صندلی سیزدهم مقابل جمهوری دومینیکن قرار می گیرد که روز گذشته پیروز به شکست تونس شد.

در ادامه هم سایر دیدارها برای مشخص صندلی دیگر تیم ها برگزار خواهد شد تا نوبت به دیدار تیم های آمریکا و کرواسی برسد؛ این پنجاه و ششمین و آخرین دیدار دوازدهمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان دنیا است که نتیجه آن مشخص نماینده قهرمان این دوره از مسابقات خواهدبود.

برنامه دیدارهای روز انتهای مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان دنیا در هراکلیون یونان به توضیح زیر است:

دیدار فینال

* آمریکا - کرواسی

دیدار رده بندی

* یونان - ترکیه

رده بندی تیم های پنجم و ششم

* ایتالیا - کانادا

رده بندی تیم های هفتم و هشتم

* اسپانیا - استرالیا

رده بندی تیم های نهم و دهم

* آرژانتین - صربستان

رده بندی تیم های یازدهم و دوازدهم

* مصر - کره جنوبی

رده بندی تیم های سیزدهم و چهاردهم

* ایران - جمهوری دومنیکن

رده بندی تیم های پانزدهم و شانزدهم

* چین - تونس

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 333

به "برنامه دیدارهای روز پایانی مسابقات، آمریکا و کرواسی در فینال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه دیدارهای روز پایانی مسابقات، آمریکا و کرواسی در فینال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید