بیانیه شدید اللحن پرسپولیس خطاب به کارگزار استقلال

به گزارش کولو، رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در پی انتشار اطلاعیه شرکت مذکور، برای تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانه های محترم، به اطلاع می رساند سرپرست باشگاه، نامی از شرکت یادشده نیاورده و به آن اشاره نکرده بودند که مطلبی اینگونه مطرح شده است. بر این اساس اطلاعیه ای که علیه ریاست هیات مدیره پرسپولیس انتشار یافت جای تعجب دارد!

بیانیه شدید اللحن پرسپولیس خطاب به کارگزار استقلال

آنچه در روز های گذشته از سوی سیدمجید صدری مطرح شد این بود که دقیقا پیشنهادی مشابه آنچه به باشگاه رقیب ارائه شد به باشگاه پرسپولیس نیز ارائه گشت. باشگاه پرسپولیس هم به علت عدم شفافیت در پیشنهاد ارائه شده و فقدان ضمانت های لازم از پذیرش آن امتناع کرد. این تصمیم هم با توجه به در نظر گرفتن منافع باشگاه در حال و آینده، تجربه های گذشته که مورد اعتراض طرفداران نیز بود و بعلاوه عدم امکان پاسخگویی به نهاد های نظارتی و ذیصلاح در صورت پذیرش آن، اخذ شد. آن پیشنهاد هم از سوی شرکت ریحان فیلم بود. هر شرکتی هم بنا بر مصالح خود پیشنهادی ارائه می دهد و پیشنهادی را می پذیرد یا رد می نماید که جای گلایه هم ندارد. حالا چه می گردد که دقیقا همان پیشنهاد به باشگاه دیگر از سوی شرکتی دیگر به پرسپولیس ارائه شده است؟ چرا شرکت طرف قرارداد با باشگاهی دیگر، از این موضوع برآشفته شده است؟ این ها مسائلی است که باید نهاد های نظارتی به آن ورود نمایند و در حیطه اختیارات باشگاه پرسپولیس نیست؛ هر چند با این اتفاق اخیر ما باید آنالیز کنیم آیا بین این جریانات و پاره ای هجمه ها نسبت به پرسپولیس در روز های اخیر، ارتباط وجود دارد یا نه؟!

تمام بحثی که از جانب ریاست هیات مدیره مطرح شد این بود که قراردادی مشابه با مفاد قرارداد با باشگاه دیگر به پرسپولیس پیشنهاد شده است. به این ترتیب فکر به سمت وجود منافع مشترک یا عوامل مشترک می رود. استنباط این بود که هر چند دو شرکت مجزا پیشنهاد ارائه نموده اند، ولی با این اندازه تشابه و وحدت رویه، هر دو از یک جا راهنمایی می شوند و یک تیم مشترک کار را راهنمایی می نماید.

در هر صورت جای تاسف است که یک شرکت طرف قرارداد با باشگاهی دیگر بدون توجه به آنچه روی داده است، چنین برخوردی دارد و جای سوال است که چرا به علت نپذیرفتن قرارداد از سوی پرسپولیس، اینگونه برخورد شد. شاید هم بزرگی غیرقابل جایگزین پرسپولیس، علت این امر باشد؛ عظمتی که باعث دیده شدن بهتر می گردد.

حتی ما حاضریم برای تنویر افکار عمومی متن قراردای که به ما پیشنهاد دادند را واو به واو منتشر کنیم. هیچ ابایی نداریم که طرفداران ما در ریز جریان کار های باشگاه قرار بگیرند.

منبع: فرارو
انتشار: 14 آذر 1400 بروزرسانی: 14 آذر 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1878

به "بیانیه شدید اللحن پرسپولیس خطاب به کارگزار استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه شدید اللحن پرسپولیس خطاب به کارگزار استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید