تخلف باشگاه لاتزیو در تمرینات

به گزارش کولو، باشگاه لاتزیو قوانینی که کشور ایتالیا در روزهای کرونایی وضع نموده را زیرپا گذاشته است.

تخلف باشگاه لاتزیو در تمرینات

به گزارش خبرنگاران، مجوز شروع تمرینات فردی ورزشکاران حرفه ای شاغل در ایتالیا که شامل بازیکنان شاغل در سری A هم می گردد از هفته گذشته صادر شده و این تیم ها در حال حاضر تمرینات خود را به صورت غیرگروهی و انفرادی شروع نموده اند، این در حالی است که وینچنزو اسپادافورا، وزیر ورزش ایتالیا روز گذشته (چهارشنبه) اعلام نمود تیم ها از تاریخ 18 مِی (29 اردیبهشت) می توانند تمرینات گروهی خود را به طور رسمی از سر بگیرند.

نشریه ایتالیایی کوریره دلا سِرا چاپ میلان با انتشار گزارشی مدعی شد، در حالی که تیم های سری A از روز دوشنبه هفته پیش رو می توانند تمرینات گروهی خود را از سربگیرند، لاتزیو همین حالا تمرینات 3 در 3 (3 نفر مقابل 3 نفر) را شروع نموده است. با توجه به قوانین وضع شده در ایتالیا، تیم های ایتالیایی نمی توانند در حال حاضر به صورت گروهی تمرین نمایند، اما طبق ادعای این روزنامه ایتالیایی، سیمونه اینزاگی در انتها جلسات تمرینی انفرادی، مسابقه ای بین بازیکنان خود در قالب تیم های سه نفره برگزار می نماید.

انجام چنین مسابقه تمرینی با توجه به قوانین فعلی ایتالیا که در نتیجه شیوع ویروس کرونا وضع شده، ممنوع است، اما اینزاگی با انجام این کار سعی در سرعت بخشیدن به آمادگی بازیکنانش دارد. طبق گزارش کوریره دلا سِرا بازیکنان لاتزیو در این مسابقه 3 در 3 تنها باید سه ضرب به توپ بزنند و مقابل دروازه حریف هم تنها باید با یک ضربه به توپ کار را تمام نمایند.

تمامی رویدادهای ورزشی ایتالیا از جمله سری A از تاریخ 9 مارس (19 اسفند) به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در این کشور به حالت تعلیق درآمده اند. فدراسیون فوتبال ایتالیا و اتحادیه لیگ این کشور اما روز گذشته (چهارشنبه) اعلام نمودند این مسابقات از شنبه 13 ژوئن (24 خرداد) پیگیری می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1033

به "تخلف باشگاه لاتزیو در تمرینات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخلف باشگاه لاتزیو در تمرینات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید