تور ایتالیا ارزان: کوشش دیرهنگام میلان برای خرید رناتو سانچس

به گزارش کولو، باشگاه میلان امیدوار است در آخرین روز از پنجره جابجایی زمستانی بازیکن سابق بایرن مونیخ را به خدمت بگیرد.

تور ایتالیا ارزان: کوشش دیرهنگام میلان برای خرید رناتو سانچس

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، شبکه اسکای اسپورت ایتالیا ادعا کرد که باشگاه میلان برای خرید رناتو سانچس از تیم فوتبال لیل پیشنهاد 25 میلیون یورویی به علاوه پاداش ارائه نموده که نظر باشگاه فرانسوی را جلب نموده است. با این حال هنوز یک مانع بزرگ برای پیشرفت مذاکره شکل گرفته و آن حقوق مورد نظر بازیکن پرتغالی است که می داند آن را بالا می داند.

با توجه به این موضوع احتمال به توافق رسیدن سه طرف برای جابجایی سانچس از لیل به میلان در آخرین روز از بازار جابجایی زمستانی بسیار ضعیف است اما جان لوکا دی مارتزیو، خبرنگار شبکه اسکای اسپورت مدعی شده که میلانی ها در سرانجام فصل هم مجدداً برای جذب این بازیکن کوشش خواهند کرد، کسی که از نظر آنها می تواند جانشینی مناسب برای فرانک کسیه باشد.

سانچس که به خاطر عملکرد خوبش در رقابت های یورو 2016 مورد توجه نهاده شد، یک سال دیگر با لیل قرارداد دارد. او تنها بازیکن لیل نیست که مورد توجه روسونری واقع شده است چرا که باشگاه ایتالیایی با اسون باتمن مدافع لیل هم مذاکره نموده و احتمالاً در سرانجام فصل او را با قراردادی 30 میلیون یورویی به خدمت خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 فروردین 1401 بروزرسانی: 5 فروردین 1401 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1999

به "تور ایتالیا ارزان: کوشش دیرهنگام میلان برای خرید رناتو سانچس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: کوشش دیرهنگام میلان برای خرید رناتو سانچس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید