توخل از دلیل پیروزی تیمش گفت

به گزارش کولو، سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن از تمرکز بالا و جنگندگی در خط دفاعی به عنوان دلایل اصلی پیروزی تیمش برابر منچستریونایتد سخن به میان آورد.

توخل از دلیل پیروزی تیمش گفت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نتیجه بسیار خوبی را به دست آورد و توانست با دو گل منچستریونایتد را شکست دهد.

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن در نشست بعد از این بازی، گفت : بازی بسیار خوبی را در زمین به نمایش گذاشتیم. هم در خط دفاعی خوب ظاهر شدیم و هم از فرصت های مان به خوبی استفاده کردیم. این پیروزی به خاطر تمرکز بسیار بالا و جنگندگی زیاد بازیکن در خط دفاعی بود. با آرامش خاصی بازی کردیم و پیروزی ارزشمندی را به دست آوردیم و باید به بازیکنان هم تبریک گفت .

او در ادامه اظهار کرد: در نیمه نخست توپ ها را به راحتی از دست می دادیم اما در نیمه دوم شرایط بهتر شد. نیمه دوم بازی باقی مانده است و اصلاً کار ما برای صعود تمام نشده است. باید در خانه هم بازی خوبی را به نمایش گذاریم تا با شایستگی به دور بعد راه پیدا کنیم. به وراتی گفتم که باید به بازی سرعت دهد. او کار خود را به خوبی انجام داد. هم مارکینوش و هم وراتی در این دیدار خوب ظاهر شدند.

سرمربی پاری سن ژرمن در سرانجام، افزود: از عملکرد کیلیان ام باپه هم رضایت کامل را دارم. این ستاره فرانسوی به همراه دراکسلر اجازه فضا سازی را به ماتیچ ندادند. ما با 10 بازیکن دفاع می کردیم و همه هم در حمله شرکت داشتیم و این بسیار مهم است. ام باپه هوشیار بود. این مهاجم در نیمه نخست کمی با مشکل روبرو شد اما با سرعت بالا، صبر و حوصله توانست خط دفاعی منچستریونایتد را اذیت کند. او گل دوم را به ثمر رساند و می توانست گل سوم را هم بزند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 149

به "توخل از دلیل پیروزی تیمش گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل از دلیل پیروزی تیمش گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید