تیراندازی در منطقه ای روستایی در کانادا

به گزارش کولو، در پی تیراندازی در منطقه ای روستایی واقع در استان نوا اسکوشیا کانادا، پلیس تحقیقاتی را به جریان انداخت.

تیراندازی در منطقه ای روستایی در کانادا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه دیلی اکسپرس، در پی تیراندازی در استان نوا اسکوشیا در کانادا، شماری افراد به شدت آسیب دیدند.

بر پایه این گزارش، این تیراندازی در منطقه ای روستایی در استان نوا اسکوشیای کانادا صورت گرفت. پلیس پس از این حادثه، با به جریان انداختن تحقیقاتی، توانست فرد مظنون را در این حادثه تیراندازی شناسایی کند. به گفته پلیس، فرد مظنون که مسلح و خطرناک بوده، گابریل وورتمن (Gabriel Wortman) نام داشته و 51 سال دارد.

طبق اعلام پلیس، فرد مظنون دارای سری طاس با چشمانی سبز رنگ است. مقامات محلی از مردم خواسته اند در پی این تیراندازی در خانه هایشان بمانند و بعلاوه بیمارستانی که در نزدیکی محل تیراندازی است، طبق گزارش ها بسته شده است.

تصویری که از فرد مظنون منتشر شده

پلیس بعلاوه به ساکنان منطقه ها نزدیک حادثه اعلام نموده در صورت لزوم با خط اضطراری 911 تماس حاصل نمایند.

طبق اعلام دیلی اکسپرس، پلیس از این حادثه تیراندازی در ساعت 11:30 شنبه شب به وقت محلی اطلاع یافت. پلیس اعلام نموده بر اثر این حادثه شماری قربانی شدند؛ اما هنوز معین نیست آیا در این حادثه تنها افراد زخمی شده اند و یا افرادی هم جان خود را از دست داده اند.

به تازگی اندازه تیراندازی ها درکانادا افزایش چشمگیری داشته، به طوری که جاستین ترودو نخست وزیر کانادا چند وقت پیش به منظور مقابله با توسعه خشونت ناشی از استفاده از سلاح های گرم، با شهردار تورنتو ملاقات کره بودد.

بعلاوه چندی قبل نیز تیراندازی در یکی از شهر های کانادا 3 کشته و 2 مجروح برجا گذاشت. در جریان تیراندازی در بلوار فورت یورک واقع در مرکز شهر تورنتو سه نفر کشته و دو تن دیگر مجروح شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1929

به "تیراندازی در منطقه ای روستایی در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازی در منطقه ای روستایی در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید