تیم کوک احتمالا در 10 سال آینده اپل را ترک می نماید

به گزارش کولو، مدیر عامل اپل تیم کوک به تازگی اعلام نموده است که انتظار ندارد تا در 10 سال آینده در این شرکت حضور داشته باشد. با وجود مطرح شدن این صحبت توسط کوک، اما او همچنین گفته است که هنوز تصمیمی را برای استعفا دادن نگرفته است.

تیم کوک احتمالا در 10 سال آینده اپل را ترک می نماید

تیم کوک در مصاحبه کامل اجرا شده با نویسنده نشریه نیویورک تایمز، Kara Swisher، این صحبت ها را مطرح نموده است. البته باید بگوییم که این شخص در این مصاحبه حاضر به صحبت درباره برنامه آینده اپل برای جایگزین خود نشد. با این وجود او تنها به این موضوع پرداخت که تا چه زمانی ممکن سمت مدیر عاملی اپل را بر عهده داشته باشد.

هم اکنون کوک در حال وارد شدن به دهمین سال از زمان بر عهده دریافت سمت مدیر عاملی در اپل است. زمانی که Swisher از تیم کوک پرسید که آیا در 10 سال بعدی هم او این مسؤولیت را بر عهده خواهد داشت یا نه، کوک پاسخ داد: 10 سال دیگر؟.

او در ادامه گفت: به احتمال زیاد نه. اما من می توانم بگویم که من هم اکنون احساس عالی را دارم و زمانی که از این کار کناره گیری می کنم معین نیست. اما 10 سال آینده زمان زیادی است و در نهایت باید بگوییم که به احتمال زیاد، من در تمامی 10 سال آینده مدیر عامل اپل نخواهم بود.

بعد از مطرح شدن این صحبت ها، Swisher از تیم کوک پرسید که او چه برنامه هایی را بعد از ترک کردن اپل دارد و بعد از پشت سر گذاشتن اپل چه کاری را انجام خواهد داد. کوک گفت: من درباره این موضوع تصمیم نگرفته ام، زیرا من واقعا عاشق این شرکت هستم و سخت است که بخواهم زندگی خود را بدون این شرکت تصور کنم.

  • تیم کوک؛ جانشین استیو جابز عظیم

او در ادامه گفت: من فکر نمی کنم که تا قبل از ترک کردن اپل جواب این سؤال را بفهم. چون من فکر می کنم که آن قدر سریع در حال طی کردن جهت هستم که هرگز راجع به این موضوع فکر نخواهم کرد. زمانی که دیگر این جهت را با سرعت طی نکنم درباره این موضوع فکر خواهم کرد. منظور من را متوجه می شوید؟

با رسیدن ماه اگوست (مرداد)، 10 سال می گردد که تیم کوک مسؤولیت مدیر عاملی را در اپل بر عهده خواهد داشت. در گذشته و در زمان بیماری استیو جابز، او در زمان هایی هم به صورت موقت این مسؤولیت را برعهده گرفته بود. البته باید بگوییم که او در 24 آگوست، 2011 (2 شهریور 1390) به صورت دائمی این مسؤولیت را بر عهده گرفت.

  • از گیتس تا ماسک؛ با عادات منحصر به فرد مدیران سیلیکون ولی آشنا شوید

منبع: Appleinsider

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1576

به "تیم کوک احتمالا در 10 سال آینده اپل را ترک می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم کوک احتمالا در 10 سال آینده اپل را ترک می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید