جزئیات وام های تازه مسکن برای سطوح درآمدی مختلف

به گزارش کولو، بانک تخصصی بخش مسکن طرح های نو وام مسکن از محل انواع سپرده گذاری را اعلام نمود.

جزئیات وام های تازه مسکن برای سطوح درآمدی مختلف

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ دیزل بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از بانک عامل بخش مسکن، این بانک اقدام به طراحی سبد متنوعی از طرح های ویژه سپرده گذاری شامل 8 طرح ویژه نموده است که مشتریان و متقاضیان می توانند متناسب با شرایط و هدفی که از سپرده گذاری دارند اقدام به انتخاب یک یا چند مورد از این طرح ها برای سپرده گذاری نمایند.

1. بر اساس قوانین و مقررات در نظر گرفته شده در این زمینه، در طرح نخست، حداقل موجودی برای افتتاح حساب مبلغ 30 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. بعلاوه مدت زمان انتظار برای دریافت این تسهیلات با موجودی 30 میلیون تومانی حداقل 5 ماه مشخص شده است. در قالب این طرح متقاضیان و سپرده گذاران می توانند بعد از طی دوره انتظار مذکور تا سقف 150 میلیون تومان تسهیلات دریافت نمایند.

2. در طرح دوم، متقاضیان می توانند پس از افتتاح حساب با حداقل واریزی ماهیانه 300 هزار تومان با حداقل مدت انتظار 3 سال تا سقف 200 میلیون تومان تسهیلات دریافت نمایند. این طرح به خصوص برای متقاضیانی که در ماه امکان پس انداز با مبالغ بالا را ندارند، مناسب است. نرخ سود این تسهیلات 15 درصد می باشد.

3. در طرح سوم بانک عامل بخش مسکن هم همین شرایط برای مشتریان و متقاضیان در نظر گرفته شده است و افراد می توانند در قالب این طرح تا سقف 200 میلیون تومان تسهیلات دریافت نمایند. متقاضیان پس از مراجعه به شعب بانک و آنالیز شرایط آن ها در مورد اینکه افتتاح کدامیک از حساب ها متناسب با شرایط آن ها است از سوی کارکنان بانک هدایت خواهند شد. نرخ سود این تسهیلات هم 17 درصد در نظر گرفته شده است.

4. در طرح دیگر، با حداقل موجودی 10 میلیون تومانی و مدت بازپرداخت 12 ماهه با نرخ سود 18 درصد به متقاضیان تسهیلات پرداخت می گردد. سقف تسهیلات فردی در این طرح معادل 100 درصد خالص دریافتی تا 10 میلیون تومان برای پرسنل شرکت ها در نظر گرفته شده است. این طرح برای پرداخت تسهیلات به کارکنان و کارمندان شرکت هایی که اقدام به پرداخت حقوق کارکنان خود از راستا بانک تخصصی بخش مسکن می نمایند در نظر گرفته شده است. سقف این تسهیلات برای مدیران شرکت تا 20 میلیون تومان و برای مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره تا 30 میلیون تومان قابل افزایش است.

5. در طرح دیگر، بانک معادل سقف تسهیلات اوراق، تسهیلات بدون سپرده با مدت زمان بازپرداخت 60 ماهه و نرخ سود 18 درصد پرداخت می نماید. مجموع تسهیلات پرداختی از محل اوراق و بدون سپرده نمی تواند از سقف تسهیلات مصوب بانک مرکزی تجاوز کند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1712

به "جزئیات وام های تازه مسکن برای سطوح درآمدی مختلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات وام های تازه مسکن برای سطوح درآمدی مختلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید