جهانگیر الماسی: متخصص ها در پناه هنر می توانند به جامعه خدمت نمایند

به گزارش کولو، بازیگر برجسته سینما وتلویزیون معتقد است یارانه یک موضوع تخصصی است پس وظیفه هنر دخالت در کار های تخصصی نیست، بلکه فراهم کردن بستر آگاهی، اشراف علمی بر مسائل زندگی جمعی است تا در پناه آن آدم های متخصص در این فضای آرام وبا تعامل اجتماعی وانسانی بتوانند در خدمت جامعه باشند.

جهانگیر الماسی: متخصص ها در پناه هنر می توانند به جامعه خدمت نمایند

جهانگیر الماسی بازیگر محبوب سینما وتلویزیون در تبادل نظر با خبرنگاران، با اشاره به موضوع یارانه ها که مدتی ست بحث برانگیز شده است اینگونه شرح داد: ما اگر به مظلومیت وظیفه هنر درست عمل کنیم توانستیم بخشی از سهم خود را در این رابطه ایفا کنیم و آن فراوری وتوزیع مطلعی است.

وی اضافه نمود: وظیفه هنر دخالت در کار های تخصصی نیست، بلکه فراهم کردن بستر مطلعی، اشراف علمی بر مسائل زندگی جمعی است تا در پناه آن آدم های متخصص در این فضای آرام وبا تعامل اجتماعی وانسانی بتوانند در خدمت جامعه باشند.

این هنرمند در ادامه خاطر نشان کرد: کار فرهنگ مشارکت اصحاب فرهنگ وهنر در تبلیغ آرامش و عزم فرهنگ فکری جامعه وتبلیغ آن است، بعلاوه فراهم کردن بستر فکری درست برای جامعه است.

الماسی با بیان اینکه مردم ما باید بدانند که چرا با هم زندگی می نمایند گفت: مردم باید مطلع باشند که نسبتشان با هم چیست ومنافعشان در کجا گره خورده وچه عواملی این منافع وهمبستگی را بهم می ریزد!

او در سرانجام اضافه نمود: باید جلوگیری نمایند از رسوم آدم های نادرست که بر زندگی فردی وجمعی شان تاثیر می گذارند تا با آرامش بتوانند زندگی وتصمیم گیری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 2077

به "جهانگیر الماسی: متخصص ها در پناه هنر می توانند به جامعه خدمت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانگیر الماسی: متخصص ها در پناه هنر می توانند به جامعه خدمت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید