تور ایتالیا ارزان: خاص ترین سوغاتی های ایتالیا

به گزارش کولو، آشنایی با سوغاتی های ایتالیا

سوغاتی های ایتالیا ،افرادی که به کشور ایتالیا می فرایند مایل هستند تا در خصوص خاص ترین سوغاتی های ایتالیا اطلاع داشته باشند که بیشتر افراد مایل هستند حتی برای یکبار هم که شده به این کشور بفرایند و بتوانند از نزدیک شهرهای زیبای آن را مشاهده نمایند. البته زمانی که شما به یک کشوری می روید باید از سوغاتی های آن هم مطالع باشید. به همین علت در ادامه بعضی از مشهورترین سوغاتی های ایتالیا را نام می بریم.

تور ایتالیا ارزان: خاص ترین سوغاتی های ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

قبل از اینکه سوغاتی های ایتالیا را نام ببریم، شما باید بدانید که دو مورد از خوراکی های این کشور را حتما تست کنید و از طعم آن لذت ببرید. چرا که پنیر و پاستا مخصوص کشور ایتالیا می باشد و اولین بار در این کشور فراوری شده اند. پس بدین ترتیب بدون شک نباید فراموش کنید که این دو خوراکی لذیذ را حتما امتحان کنید.

معرفی سوغاتی ها

همانطوری که بیان کردیم بیشتر افرادی که به کشور ایتالیا می فرایند مایل هستند تا در خصوص سوغاتی های ایتالیا اطلاعات بیشتری داشته باشند. آنها باید با آگاهی کامل خریدهای خود را انجام دهند و به سراغ وسایل اضافی که می توانند آنها را در کشورهای دیگر هم پیدا نمایند نباشند. در ادامه بعضی از سوغاتی های ایتالیا را نام می بریم.

1. لباس هایی با برترین برندهای جهان

یکی از معروفترین سوغاتی های ایتالیا لباس هایی می باشد که شما می توانید آنها را در برندهای مختلف جهان و با قیمتی مناسب در ایتالیا پیدا کنید. شهر میلان یکی از شهرهای ایتالیا می باشد که آن را به عنوان مرکز مد اروپا می شناسند.بیشتر برندهای مد جهان در لباس و لوازم آرایشی در این شهر فعالیت گسترده ای دارند و محصولات خود را با قیمتی بالاتر به کشورهای دیگر صادر می نمایند. هرچند که قیمت آنها به طور کلی بالا می باشد.

به افرادی که قصد دارند در کشور ایتالیا به گردشگری بپردازند توصیه می کنیم که اگر شرایط اقتصادی مناسبی دارند حتما از لباس ها و لوازم آرایشی های برند کشور ایتالیا خرید نمایند، چرا که این لباس ها از آنجایی که در قلب کشور ایتالیا فراوری می شود دارای برترین کیفیت می باشد.

[cn-suggest-posts sts=جاذبه های گردشگری مورانو ایتالیا stl=https://deltaban.com/attraction/tourist-attractions-murano-italy/ sbs=بلیط هواپیما sbl=https://deltaban.com/flights/]

2. چرم

یکی از برترین سوغاتی های ایتالیا محصولات چرمی مانند کیف دستی، کمربند، کیف پول، کفش و دستکش می باشد از برند توسکانی است، که چرم های فراوری شده آنها بسیار با کیفیت می باشد.شما می توانید چرم ایتالیا را به خانم ها و آقایانی که خوش سلیقه هستند هدیه دهید، البته قیمت آن مقداری بالا می باشد ولی به طور کلی به قدری جنس آن عالی است که ارزش خرید کردن را دارد.این چرم های معروف را می توانید در شهر فلورانس، و یا روما و میدان ریپابلیکا تهیه کنید و به عنوان برترین سوغاتی های ایتالیا به کسانی که دوست دارید هدیه دهید.

3. عطر :

یکی دیگر از مشهورترین سوغاتی های ایتالیا که مانند لباس های آن دارای کیفیت بسیار عالی می باشد عطرهای آن می باشد. بیشتر برندهای مشهوری که در فراوری عطر فعالیت دارند در این کشور هستند و محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر می نمایند. البته بعضی از عطرهایی که در این کشور وجود دارد و شما می توانید آنها را تهیه کنید، عطرهایی می باشند که از عصاره گل ها و گیاهان فراوری می شوند که آنها را می توانید در بعضی از فروشگاه های شهر رم پیدا کنید.

4. چاقو :

یکی دیگر از سوغاتی های ایتالیا که بسیار اصیل می باشد و شما می توانید برای دوستان خود آن را تهیه کنید چاقو می باشد. چاقوهای ایتالیا به قدری تیز و برنده می باشد که شما می توانید از آنها در مجموعه چاقوهای خود هم داشته باشید.از آنجایی که این چاقوها از عاج گراز وحشی ساخته می شوند فوق العاده تیز می باشند و کیفیت بسیار عالی دارند. قیمت این چاقوها به دلیل کیفیت بسیار عالی که دارند نسبت به چاقوهای دیگر گران تر می باشد. البته قیمت آنها بستگی به موادی که در آنها به کار رفته و بعلاوه مدل آنها هم بستگی دارد.

5. شیشه های مورانو :

یکی از محصولات بسیار زیبا و کیمیایی که در این کشور فراوری می شود ولی در موج جهانی سوغاتی های ایتالیا قرار نگرفته است شیشه های مورانو می باشد. هر قطعه از این شیشه ها بسیار منحصر به فرد می باشد و شما اگر یکی از آنها را تهیه کنید مطمئن باشید که آن را در جایی دیگر نخواهید دید چرا که دست ساز می باشند و بسیار در ساخت آنها دقت می شود. این سوغاتی یکی از قدیمی ترین محصولات کشور ایتالیا می باشد و از سال 982 میلادی در شهر ونیز فراوری می شده است، بنابراین اگر شما می خواهید یکی از قدیمی ترین سوغاتی های این کشور را داشته باشید و برای دوستان خود تهیه کنید شیشه های مورانو برترین انتخابی است که می توانید داشته باشید. شیشه های مورانو در وسایل گوناگونی مانند، فنجان، گلدان، چراغ، زیورآلات، ساعت و … به کار می رود.

6. سرامیک و سفال

یکی از قدیمی ترین آثاری که در بیشتر کشورهایی که دارای قدمت بالایی هستند وجود دارد سرامیک ها و سفال های دست ساز می باشند. شما می توانید در بیشتر شهرهای ایتالیا سرامیک ها و سفال های دست سازی را تهیه کنید که بسیار زیبا و منحصر بفرد می باشد. بیشتر سفال ها و سرامیک هایی که رنگارنگ هستند و دقت بیشتری روی آنها به کار رفته است در شهر فلورانس فراوری می شوند و در این شهر کارگاه های بسیاری وجود دارد. طرح هایی که در این سفال ها به کار می رود بسیار خاص و زیبا هستند.

7. کتاب عکس

کتاب های عکس که در کشور ایتالیا وجود دارد یکی از برترین سوغاتی های ایتالیا می باشد که جایگزینی بسیار مناسب و ارشمندتری نسبت به کارت پستال ها این کشور می باشد. بسیاری از افرادی که به کشورهای مختلف سفر می نمایند مایل هستند تا خاطره ای از آن کشور را همراه خود داشته باشند، انتخاب این کتاب ها یکی از برترین گزینه هایی است که شما می توانید برای زنده نگه داشتن خاطرات خود در کشور ایتالیا داشته باشید. عکس هایی که در این کتاب ها وجود دارد به وسیله افراد بومی هر منطقه ای که در کشور ایتالیا وجود دارد گرفته شده است. شما در این کتاب ها می توانید تمامی عکس های مکان های مختلف کشور ایتالیا را مشاهده کنید و همراه خود داشته باشید.

8. رومیزی پروجا :

یکی از سوغاتی های ایتالیا که باید آن را تهیه کنید رومیزی پروجا می باشد. این کشور رومیزی های متنوعی را فراوری می نماید ولی رومیزی های پروجا از جمله رومیزی هایی می باشد که قدمت آن بسیار زیاد است و به قرن دوازدهم باز می شود، از این رو یکی از معروف ترین سوغاتی های این کشور محسوب می شود.پارچه ای که در ساخت این رومیزی به کار می رود لنین می باشد که آن را در طرح های مختلف هندسی، شکل حیوان و انسان و … فراوری می نمایند. این رومیزی ها سنتی می باشند و به قدری در بین مردم این کشور محبوبیت دارند که بیشتر نقاش های معروف جهان در این رومیزی ها طرح های خود را به کار برده اند.

منبع: دلتابان
انتشار: 16 دی 1400 بروزرسانی: 16 دی 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1914

به "تور ایتالیا ارزان: خاص ترین سوغاتی های ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: خاص ترین سوغاتی های ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید