خانلرخانی: امیدوارم قهرمانی آسیا قبل از پارالمپیک برگزار گردد، تکرار پنج عنوان قهرمانی گذشته بسیار سخت است

به گزارش کولو، سرمربی تیم ملی پاراتکواندو گفت: امتیازات مسابقات قهرمانی آسیا برای بازیکنان المپیکی ما بسیار مهم است و امیدوارم این مسابقات قبل از پارالمپیک برگزار گردد.

خانلرخانی: امیدوارم قهرمانی آسیا قبل از پارالمپیک برگزار گردد، تکرار پنج عنوان قهرمانی گذشته بسیار سخت است

با تور مالزی نوروز از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

پیغام خانلرخانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد شرایط اردوی تیم ملی پاراتکواندو با توجه به تعویق مسابقات قهرمانی آسیا گفت: اردوی تیم پاراتکواندو در حال برگزاری بود، اما با توجه به تعویق مسابقات قهرمانی آسیا تصمیم گرفتیم بازیکنان تا آخر هفته استراحت چند روزه ای را داشته باشند و منتظر تصمیم اتحادیه تکواندو آسیا باشیم. اگر مسابقات قهرمانی آسیا در تاریخی نزدیک برگزار گردد که اردوی خود را از هفته آینده شروع خواهیم کرد، اما اگر تاخیر مسابقات طولانی باشد فقط دو المپین پاراتکواندو به اردو باز خواهند گشت و اردوی المپیک خود را ادامه می دهیم و کوشش می کنیم برای کسب امتیاز در تورنمنتی حضور داشته باشیم.

وی توضیح داد: امیدوارم مسابقات قهرمانی آسیا تا قبل از پارالمپیک برگزار گردد، چرا که برگزاری این مسابقات بعد از پارالمپیک به ضرر ما خواهد بود. قهرمانی آسیا از 40 امتیاز برخوردار است و امتیازات این مسابقات می تواند به بهبود رنکینگ بازیکنان المپیکی ما یاری کند. اگر برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا به بعد از پارالمپیک منتقل گردد، کوشش خواهیم کرد به عنوان تیم میهمان در مسابقات قهرمانی اروپا که فروردین ماه برگزار خواهد شد حضور داشته باشیم تا امتیازات لازم را برای صندلی بهتر در سیدبندی کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو در مورد کاهش ملی پوشان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا و اینکه با 5 نفر امکان تکرار قهرمانی 5 دوره گذشته وجود خواهد داشت، گفت: بر اساس سیاست ها و محدودیت های اعزامی که داشتیم نفرات خود را کاهش دادیم و اولویت خود را روی اعزام نفرات المپیکی قرار دادیم. کار ما با توجه به اعزام تنها 5 بازیکن برای قهرمانی بسیار سخت است.

خانلرخانی ادامه داد: روسیه به عنوان تیم میهمان، 14 بازیکن را ثبت نام نموده است و این موضوع کار ما را برای تکرار قهرمانی 5 دوره گذشته سخت نموده است، اما با این حال ناامید نیستیم و کوشش می کنیم با یک نتیجه خوب ششمین عنوان قهرمانی پاراتکواندو را کسب کنیم. در بعضی کلاس های مسابقات، روس ها در شرایطی ثبت نام کردند که هیچ بازیکنی حضور ندارد و مدال طلای آنها قطعی است. طبق محاسبات ما روسیه مسابقات را با 2 مدال طلا شروع خواهد نمود.

وی در مورد اینکه امکان اعزام بازیکن در این کلاس ها که هیچ ورزشکاری حضور ندارد، وجود نداشت، گفت: چرا این امکان وجود داشت و ما در دوره گذشته این کار را انجام داده بودیم و از 6 مدال طلای دوره قبل دو مدال خود را اینگونه کسب کردیم تا بتوانیم به مقام قهرمانی مسابقات برسیم، اما این دوره به خاطر محدودیت اعزام از طرف وزارت ورزش و شورای برون مرزی نتوانستیم با نفرات دلخواه اعزام شویم. اولویت ما مسابقات پارالمپیک است و سیاست فدراسیون نیز همین گونه است و ما مطیع فدراسیون هستیم. در قهرمانی آسیا نیز با 5 بازیکن می جنگیم و امیدواریم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین در مورد تکرار عنوان قهرمانی این تیم در لیگ برتر تکواندو گفت: سال جاری سال سختی است و کن تیم قلدر و قدرتمندی است و برای تعیین شدن چهره قهرمان باید تا روز آخر منتظر باشیم و استرس را تحمل کنیم. اعتقاد دارم ملاقات مستقیم شهرداری ورامین و کن قهرمان مسابقات فصل جاری را تعیین خواهد نمود. تمام هدفم ما پیروزی در سه ملاقات باقی مانده است تا قهرمانی را از آن خود کنیم. جذابیت لیگ سال جاری است که چهره تیم قهرمان در هفته پایانی تعیین خواهد شد. تمام کوشش خود را انجام خواهیم داد تا ششمین عنوان قهرمانی خود را در لیگ برتر کسب و رکوردار بیشترین قهرمانی در مسابقات لیگ برتر شویم. البته پاس نیز قابل احترامی است و روی کاغذ هنوز شانس قهرمانی دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 682

به "خانلرخانی: امیدوارم قهرمانی آسیا قبل از پارالمپیک برگزار گردد، تکرار پنج عنوان قهرمانی گذشته بسیار سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانلرخانی: امیدوارم قهرمانی آسیا قبل از پارالمپیک برگزار گردد، تکرار پنج عنوان قهرمانی گذشته بسیار سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید