خبرنگاران جزئیات طرح ترافیک ویژه خبرنگاران پایتخت تشریح شد

به گزارش کولو، تهران- خبرنگاران- مدیر روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک، جزئیات طرح ترافیک ویژه خبرنگاران را برای سال 99 تشریح کرد.

خبرنگاران جزئیات طرح ترافیک ویژه خبرنگاران پایتخت تشریح شد

به گزارش روز دوشنبه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، علی عالی در این باره گفت: از تاریخ 1399/04/15 لغایت سرانجام روز 1399/04/21 آن دسته از خبرنگاران که شرایط در حال آنالیز در روبروی اسم شان نمایش شده است مهلت دارند با مراجعه به حساب کاربری خود در سامانه تهران من، بخش ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران، نسبت به ویرایش و بارگذاری مدارک لازم نمایند.

وی با تاکید بر اینکه نمایش شرایط در حال آنالیز در روبروی اسم خبرنگاران محترم صرفا به معنی نقص مدرک یا مدارک می باشد، اضافه کرد: نمایش این شرایط به معنای تایید و یا عدم تایید نام خبرنگاران در سهمیه سال 99 نیست.

مدیر روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک با بیان اینکه سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران تا اعلام رسمی سهمیه های جدید در سال 99 دارای اعتبار است گفت: سرانجام زمان اعلام شده (21 تیر ماه) صرفا سرانجام امکان ویرایش و تکمیل مدارک در سامانه است و به منظور لحاظ شدن سهمیه های جدید خبرنگاران نمی باشد.

وی تاکید نمود: تخصیص سهمیه خبرنگاران از سوی کمیته ای 7 نفره متشکل از معاونت حمل و نقل و ترافیک 2 نفر نماینده از کمیسیون عمران و حمل و نقل و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد، انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران، انجمن صنفی رسانه های غیر دولتی و انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران در حال اجرا است و نتایج آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

عالی اعلام کرد: پس از اعلام تخصیص سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران، تخصیص کارت بلیط مترو هم صورت خواهد گرفت که جزئیات آن نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

هم اکنون دو طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا (زوج و فرد سابق یا حلقه دوم طرح ترافیک) در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می گردد و شرط ورود به این محدوده ها که مالکان خودروها جریمه نشوند، ثبت نام مالک و مشخصات خودرو در سامانه تهران من و شارژ حساب شهروندی است.

محدوده طرح ترافیک از شمال به خیابان مطهری، از جنوب به خیابان شوش، از غرب به خیابان کارگر و از سمت شرق به خیابان های شریعتی و 17 شهریور است و از سوی دیگر طرح کنترل آلودگی هوا نیز از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی(ع)، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه های نواب و چمران محدود می گردد.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران 13 بهمن ماه98، لایحه مشخص نرخ عوارض ورود به محدوده های ترافیکی سال 99 شهر تهران را با 21 درصد افزایش تصویب کردند و بر این اساس، نرخ پایه به 2 هزار و 800 تومان افزایش پیدا کرد که نسبت به نرخ سال گذشته 21 درصد افزایش داشت.

بنابر تصمیم شورای ترافیک تهران هم اکنون طرح های ترافیکی پایتخت در روزهای عادی از ساعت 8:30 تا 16 اجرا می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1111

به "خبرنگاران جزئیات طرح ترافیک ویژه خبرنگاران پایتخت تشریح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جزئیات طرح ترافیک ویژه خبرنگاران پایتخت تشریح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید