خبرنگاران طعنه مجیدی به مسوولان برگزاری لیگ برتر؛ ما ضدکرونا هستیم؟

به گزارش کولو، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره شیوع ویروس کرونا و برگزاری رقابت های لیگ برتر، گفت: باید از تصمیم مسوولان برگزاری مسابقات پرسید که آیا حتما باید یکی از ما جان خودمان را از دست دهیم تا مسوولان به فکر سلامتی بازیکنان و مربیان باشند.

خبرنگاران طعنه مجیدی به مسوولان برگزاری لیگ برتر؛ ما ضدکرونا هستیم؟

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال در اعتراض به برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر درباره موضوع ویروس کرونا گفت: باید از تصمیم گیرنده ها پرسید که آیا حتما باید یکی از ما جان خودمان را از دست دهیم تا مسوولان به فکر سلامتی بازیکنان و مربیان باشند؟ ما جانمان را از سر راه آوردیم؟ ما ضد ویروس هستیم؟

وی اضافه کرد: فرودگاه ها، اتوبوس ها، هتل ها همگی پاک و ضد ویروس هستند که ما باید به خاطر چند بازی سفر کنیم و جانمان را به خطر بیندازیم؟ چرا موضوع به این سادگی را درک نمی نمایند؟ ارزش جان انسان ها از فوتبال و لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا خیلی بیشتر است.

سرمربی استقلال خاطر نشان کرد: مگر بازی های لیگ ایتالیا لغو نشده است؟ آنها کمتر از ما به فکر بهداشت و سلامتی شان هستند؟

مجیدی توضیح داد: به عنوان یک عضو از جامعه فوتبال می خواهم که به سلامتی بازیکنان و مربیان و داوران و سایر مسوولان اهمیت دهند.

وی تاکید نمود: با این حجم از نگرانی خانواده های بازیکنان، نمی توان سفر کرد. با اضطراب و استرس و ترس به خاطر این ویروس حتی خطر مصدومیت بازیکنان بیشتر می گردد. اینها بدیهیات پیش پا افتاده ای است که واقعا تعیین نیست چطور در نظر گرفته نمی گردد.

سرمربی استقلال در خاتمه گفت: تیم های استقلال، تراکتور و شهرخودرو و سایر مدعیان از ماجراهای بازی سپاهان با پرسپولیس متضرر شدند. تمام مدعیان قهرمانی منتظر نتیجه این بازی بودند. باید با خاطیان این اتفاق ها شدیدترین برخورد را کرد. اگر بازی تکرار شد که هیچ اما اگر رأی دیگری صادر شد، جریمه ها باید خیلی بیشتر از نتیجه یک بازی باشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 836

به "خبرنگاران طعنه مجیدی به مسوولان برگزاری لیگ برتر؛ ما ضدکرونا هستیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طعنه مجیدی به مسوولان برگزاری لیگ برتر؛ ما ضدکرونا هستیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید