خریدی ارزان در اوت لوت پوکت ، مرکز خرید پریمیوم

به گزارش کولو، در این مطلب از خرید در پوکت برایتان می گوییم از اوت لوت پوکت و مراکز خرید پوکت که همگی پاساژگردی را به مرحله ای بالاتر بردند. تایلند یکی از کشورهای جنوب شرقی آسیاست که به دلیل جاذبه های طبیعی و گردشگری فراوانی که دارد، توانسته گردشگران زیادی را به سمت خود بکشاند. گردشگران ایرانی نیز از این قافله عقب نمانده و برای تماشای این کشور توریستی به تایلند سفر می نمایند. اگر در سفر به تایلند از شهر جزیره ای پوکت نیز بازدید کردید، بازارها و مراکز خرید این شهر را از دست ندهید. در ادامه این مطلب به معرفی اوت لوت پوکت می پردازیم. پس با ما همراه باشید. پوکت یکی از شهرهای زیبا و دیدنی تایلند است که مسافران و گردشگران این کشور حتما با آن آشنایی دارند. با توجه به تعداد بالای گردشگران این جزیره تایلند، مراکز خرید فراوانی در پوکت راه اندازی شده و کالاهای این فروشگاه نیز قیمت های ارزان و خوبی دارند. اوت لوت پوکت یکی از فروشگاه های این شهر است که می توانید اجناس موردنظرتان را با هزینه ای مناسب در آن پیدا کنید.

خریدی ارزان در اوت لوت پوکت ، مرکز خرید پریمیوم

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

اوت لت پوکت

برای خرید در پوکت باید مراکز خرید پوکت را که به کیفیت خوب اجناس و قیمت مناسب شناخته شده اند، بشناسید. اوت لت ها فروشگاه هایی هستند که به عرضه محصولات برند با قیمتی مقرون به صرفه می پردازند. کارخانه ها پس از فراوری محصولات بروز و جدید، کالاهای قدیمی و انبار شده خود را با یک تخفیف فوق العاده در اوت لت ها عرضه می کنند و علاقه مندان به کالاهای برند می توانند محصولات مورد نظر خود را با قیمتی باورنکردنی از این فروشگاه ها خریداری کنند. اوت لت ها امروزه صندلی ویژه ای در بین افراد باز نموده اند و با رشد روزافزون خود توانسته اند تاثیر بسزایی در اقتصاد جهانی داشته باشند. پوکت نیز به عنوان یکی از شهرهای جزیره ای محبوب و پرگردشگر تایلند، علاوه بر داشتن جاذبه های دیدنی و سواحل زیبا، بازارهای محلی و فروشگاه های لوکس بسیاری دارد که اوت لت نیز بخشی از مراکز خرید پوکت به شمار می رود. اگر قصد خرید در پوکت را دارید، پیشنهاد می کنیم حتما از اوت لت این شهر دیدن کنید. در ادامه با مرکز خرید پریمیوم، اوت لت پوکت بیشتر آشنا خواهیم شد.

مرکز خرید شناخته شده پریمیوم

در این مرکز خرید انواع برندهای داخلی تایلند و بیش از 300 برند بین المللی مانند لاکوست، گای لاروش، هاش پاپی، برادران وارنر، آدیداس و نایک عرضه می گردد. شما می توانید کالاهای برند مورد علاقه خود را از فروشگاه های پریمیوم با 70 درصد تخفیف خریداری نمایید. مغازه های این اوت لت دارای طراحی های زیبا و منحصربفردی هستند که حتی اگر قصد خرید نیز ندارید، تماشای آن ها برای شما جذاب خواهد بود. ضمن این که می توانید ساعت های طولانی در فضایی با هوای خنک و مطبوع قدم زده و به تماشای اجناس فروشگاه بپردازید.

کمی بیشتر درباره این مرکز خرید

اگر قصد خرید سوغاتی یا هدیه دارید، مرکز خرید پریمیوم یک انتخاب مناسب برای شماست. زیرا علاوه بر قیمت های فوق العاده انواع کالاهای متنوع را می توانید در آن پیدا کنید. فروشگاه های مخصوص بچه ها، مغازه های صنایع دستی تایلند، فروشگاه های ورزشی و همه آن چیزهایی که می توانید به عنوان سوغات از این شهر با خود به همراه ببرید را می توانید از این مرکز تهیه نمایید. در مرکز خرید پریمیوم فروشگاه هایی به بچه ها اختصاص داده شده که در آن انواع لباس، اسباب بازی و وسایل آموزشی عرضه می گردد. همچنین اگر قصد خرید صنایع دستی تایلندی را به عنوان یک یادگار از سفرتان داشته باشید، می توانید از فروشگاه تا چانگ دیدن کنید. کارد و چنگال نقره، لوازم چوبی، کاغذ دیواری، کیف دستی، روسری و شال از جمله اجناس این فروشگاه است که با قیمتی مناسب به مشتریان ارائه می گردد. علاقه مندان به بازی گلف نیز می توانند از یکی از بزرگ ترین فروشگاه های گلف تایلند در پریمیوم دیدن نموده و خریدهای خوب و ارزانی را داشته باشند. در این فروشگاه انواع تجهیزات حرفه ای گلف، لوازم جانبی و لباس های برند این رشته ورزشی به فروش می رسد. برای بازدید و خرید از این اوت لوت می توانید به جاده بای پس پوکت مراجعه نمایید. این مرکز از ساعت 10 صبح تا 21 آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد.

منبع: همگردی
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 343

به "خریدی ارزان در اوت لوت پوکت ، مرکز خرید پریمیوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خریدی ارزان در اوت لوت پوکت ، مرکز خرید پریمیوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید