اقامتی لوکس، نسبتا لوکس و غیرلوکس در دبی(بخش اول)

به گزارش کولو، دوبی شهر نور، هیجان و امکانات فوق العاده است.

اگر برای لذت بردن از امکانات لوکس و لاکچری و استراحت به این شهر آمده اید پس دست در جیبتان کنید و بهای اقامت در هتل های لوکس این شهر را بپردازید. جای اکثرشان هم در خیابان شیخ زائد است. اما اگر میخواهید بیشتر پول تان را برای خرید و لذت بردن از امکانات تفریحی کنار بگذارید، می توانید سراغ هتل های مقرون به صرفه قیمت تر بروید. همه جورش برای تان فراهم است. ما در این مطلب خلاصه ای از آن ها را برای تان آورده ایم.

اقامتی لوکس، نسبتا لوکس و غیرلوکس در دبی(بخش اول)

1هتل سوفیتل داون تاون

هتل سوفیتل داون تاون از جمله هتل های دبی است که روبروی برج الخلیفه و در نزدیکی سواحل جمیرا واقع شده است. این هتل لوکس که فضای داخلی اتاق هایش به سبک فرانسوی طراحی شده اند دارای سه رستوران، اسپا و استخر است و پنجره اتاق ها رو به برج الخلیفه و منظره شهر باز می شوند. از هتل سوفیتل داون تاون به دبی مال و مترو، با پیاده روی مجهز به تهویه، راه کوتاهی فاصله هست. این هتل، پارکینگ رایگان دارد و همه جای آن اینترنت وای فای به صورت رایگان برقرار است. ، فروش بلیط، چک این و چک اوت اختصاصی، سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، ماشین کرایه ای، صرافی، مرکز کاری، اتاق VIP و سوغاتی فروشی از امکانات سوفیتل داون تاون دبی است.

2هتل مینا سلام

هتل مینا سلام یکی از هتل های معروف دبی در برترین جای جمیرا، درست در کنار وایلد وادی است و فاصله زیادی تا مرکز شهر ندارد. معماری خاص این هتل دبی، مدرن و البته تحت تاثیر معماری خاورمیانه ای بوده و به پاک ترین بخش های ساحل هم اشراف دارد. این هتل چندین و چند دستوران مختلف دارد اما معروف ترین شان یک رستوران چینی است. چشم انداز بسیاری از اتاق ها رو به برج العرب و دریاست. مینا سلام از جمله هتل های دبی است که دکور اتاق هایش عربی ا ست و حتی ظروف مورد استفاده، مبلمان و … عناصری از فرهنگ عرب را در خود دارند. مینا سلام دبی از لحاظ ارائه خدمات و رفتار کارکنان، در بالاترین سطح قرار گرفته است. مینا سلام امکاناتی چون سالن ورزش، زمین گلف، ساحل، خدمات ویژه برای تجار از قبیل کامپیوتر، اینترنت پر سرعت، پارکینگ مجانی، سرو ِ غذا در اتاق ها، استخر و تسهیلات مخصوص معلولین را نیز داراست.

3-هتل فرمونت

هتل فرمونت پالم از لوکس ترین هتل های دبی است که از چشم اندازی زیبا، چهار استخر شنا، ساحل اختصاصی، اسپا و ماساژ و کیدزکلاب برخوردار است. از هتل به مال آو امارات سرویس رفت و برگشت رایگان نیز وجود دارد. از هتل فرمونت پالم تا دبی مال با ماشین 20 دقیقه، تا باشگاه گلف امارات گلف کلاب، 10 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی 35 کیلومتر راه است. بعلاوه دبی مارینا در 8 کیلومتری این هتل واقع شده است. رستوران، اینترنت پولی، پارکینگ رایگان، خودپرداز، خدمات نگهداری از کودک، خدمات کانسیرژ، مرکز کاری و جلسه، اتاق VIP و سلمانی بخشی از امکانات هتل فرمونت پالم است.

4-هتل القصر

خیلی ها هتل القصر را برترین هتل دبی می دانند. این هتل درست در مجاور یکی دیگر از هتل های معروف شهر یعنی دارالمسیاف در برترین جای جمیرا قرار گرفته است. القصر دبی به وایلد وادی و مراکز خرید و مراکز تفریحی مثل زمین های گلف و تنیس که البته در فصل تابستان بیشتر به برگزاری کنسرت ها اختصاص پیدا می نمایند نزدیک است. نام هتل خود گویای صفاتش می باشد. القصر ساحلی اختصاصی دارد و در آلاچیق هایی در ساحل تعبیه شده است. منظره بسیاری از اتاق ها رو به دریا و برج العرب است. رفتار پرسنل در بالاترین حد تصور است و کیفیت خدمات، فوق العاده قوی است. چیدمان اتاق های این هتل حس و حال عربی دارند و از امکاناتی نظیر رستوران، سالن ورزش، سوییت، استخر، اینترنت پرسرعت، سرو غذا در اتاق و تسهیلات برای معلولین نیز برخوردار است.

5-هتل جمیرا بیچ

هتل جمیرا بیچ از هتل هایی است که در ساحل جمیرا و در نزدیکی برج العرب قرار گرفته است. معماری این هتل شبیه به موج دریا بوده و یکی از پر مسافرترین هتل های شهر محسوب می گردد. این هتل داری 618 اتاق بوده، بیش از بیست رستوران دارد، سالن کنفرانس، مرکز خرید و سالن آرایش در داخل خود هتل از دیگر امکانات این هتل است. اما بارزترین ویژگی هتل، بوفه صبحانه معروفش می باشد. هتل جمیرا بیچ دبی یک مرکز بازی پیشرفته و مجهز نیز برای بچه ها دارد. امکانات ورزشی آن شامل استخر، سونا، جکوزی و زمین تنیس می باشد. بزرگ بودن هتل باعث شده است تا پرسنل و مسافرین چنان صمیمیتی با هم نداشته باشند و در حقیقت اگر در موارد قبلی رفتار کارکنان توام با ملاحظه و احترام بود این جا قضیه کمی فرق دارد. البته نه به قدری که نگران نماینده بگردد. پارکینگ مجانی، اینترنت پر سرعت و ساحل اختصاصی از دیگر امکانات هتل جمیرا بیچ دبی محسوب می گردد.

منبع: الی گشت
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1976

به "اقامتی لوکس، نسبتا لوکس و غیرلوکس در دبی(بخش اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامتی لوکس، نسبتا لوکس و غیرلوکس در دبی(بخش اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید