دادستانی تهران: توقیف سریال قورباغه صحت ندارد

به گزارش کولو، دادستانی تهران اعلام نمود: ادعا های مطرح شده پیرامون توقیف یک سریال شبکه خانگی از سوی دادسرای عمومی و انقلاب تهران صحت ندارد.

دادستانی تهران: توقیف سریال قورباغه صحت ندارد

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا یک طبقه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش ایسنا، مرکز رسانه قوه قضاییه بیان کرد:

دادسرای عمومی و انقلاب تهران در پی مطرح شدن ادعا هایی پیرامون توقیف یک سریال شبکه خانگی بیان کرد ادعا های مطرح شده پیرامون توقیف این سریال از سوی دادسرای عمومی و انقلاب تهران صحت ندارد.

بنا بر اعلام روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، در پی انتشار بعضی ادعا ها مبنی بر توقیف یک سریال شبکه خانگی از سوی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، بدین وسیله اعلام می گردد ادعا های مورد اشاره صحت ندارد و پخش این سریال با توجه به گزارش های ضابطین و بعضی ابهامات در خصوص لزوم آنالیز منشاء هزینه های تهیه و فراوری این سریال پخش آن تا حصول نتیجه به تاخیر افتاده است.

لازم به ذکر است، گزارشات واصله به دادسرای عمومی و انقلاب تهران در حال آنالیز است و نتیجه آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

خبرگزاری فارس هم نوشت: توقیف قورباغه صحت ندارد. این خبرگزاری نوشت: با توجه به گزارش های ضابطین و بعضی ابهامات در منشاء هزینه های تهیه و فراوری این سریال، پخش آن تا حصول نتیجه به تاخیر افتاده است. گزارشات در حال آنالیز است و نتیجه متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 6 دی 1399 بروزرسانی: 6 دی 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1344

به "دادستانی تهران: توقیف سریال قورباغه صحت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادستانی تهران: توقیف سریال قورباغه صحت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید