راهنمای خرید آهن و فولاد در اینترنت

به گزارش کولو، خرید و فروش اینترنتی مقاطع فولادی، آهن آلات، محصولات مسی و آلومینیومی شاید چند سال پیش امر ناممکنی به نظر می رسید اما این روزها فروشگاه های اینترنتی متعددی وجود دارند که انواع محصولات فلزی پرکاربرد در صنعت ساختمان را عرضه می کنند.

راهنمای خرید آهن و فولاد در اینترنت

به گزارش خبرنگاران، یکی از کلیدی ترین مصالح ساختمانی در انواع پروژه های مسکونی و صنعتی و اداری فولاد است. میزان گسترده مصرف این نهاده ساختمانی سبب شده تا بسیاری از فعالان صنف فولاد برای ارایه خدمات بهتر از بستر اینترنت استفاده کنند و گزینه های پیش روی خریداران را افزایش دهند.

پیشنهاد می شود قبل از خرید یا سفارش محصولات فولادی به موارد زیر توجه کنید؛

* سراغ شرکت هایی بروید که علاوه بر رزومه قابل توجه، استانداردها و گواهینامه های فنی را دریافت کرده اند.

* به شرکت هایی که قبل از فروش محصول، سئوال های تخصصی می پرسند و اطلاعات فنی زیادی از شما می گیرند، بیشتر اعتماد کنید. این شرکت ها معمولا سعی می کنند متناسب با نیاز شما بهترین محصولات موجود در بازار را معرفی کنند.

* شرکت هایی که مشاوره فنی ارایه می دهند و با حوصله و صبوری به تحلیل نیازهای شما می پردازند و گزینه های مختلفی پیش روی شما قرار می دهند، را جدی تر بگیرید.

* قبل از سفارش، حتما درخواست پیش فاکتور کنید و از شرکت بخواهید اطلاعات دقیقی از محصولات را در فاکتور قید کند.

* در مورد ضمانت اصالات کالا و سایر خدمات پس از فروش، بدون هیچ گونه تعارفی با شرکت وارد گفتگو شوید و مستندات مربوط به این دو خدمت را هم دریافت کنید.

* هزینه حمل و نقل و نحوه تسویه حساب هم از جمله موضوع هایی هستند که باید قبل از نهایی کردن فرایند خرید، درباره آنها با فروشنده صحبت کنید.

در ادامه 6 فروشگاه معتبر فروش محصولات فولادی و مسی و آلومینیومی معرفی شده اند؛

صنایع آلیاژی هنر

صنایع آلیاژی هنر عرضه کننده فلزات رنگی و آلیاژی با بیش از نیم قرن تجربه است. این گروه صنعتی کامل ترین مجموعه فلزات رنگی از جمله مس، استیل و … را به بازار عرضه می کند. صنایع آلیاژی هنر بالاترین تنوع محصولات فلزات رنگی اعم از ورق مس، ورق استیل و… را پیش روی فعالان حوزه ساختمان و پروژه های بزرگ عمرانی و صنعتی قرار می دهد.

مهزیار فولاد صنعت

مهزیار فولاد صنعت بیش از 10 سال است که در زمینه تامین انواع مقاطع فولادی و آلیاژی فعالیت می کند و به برندی مطمئن در بازار فولاد کشور تبدیل شده است. این شرکت ورق های سیاه، ورق ST52 ، ورق های A516، ورق های A285 و دیگر ورق های آلیاژی، همچنین لوله های مانیسمان و دیگر لوله های آلیاژی موجود را در کنار کلیه مقاطع استنلس استیل به مصرف کنندگان عرضه می کند. ویژگی شاخص مهزیار فولاد صنعت عرضه این محصولات با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت ممکن است.

پایپ کالا

مجموعه پایپ کالا بیش از دو دهه در حوزه لوله، اتصالات و تاسیسات ساختمانی و صنعتی فعالیت مستمر و موثر دارد. این مجموعه با تکیه بر تجربه و تخصصی که طی این سال ها کسب کرده، از سال 1393 به صورت حرفه ای فروش اینترنتی لوله و اتصالات را کلید زد. مصرف کنندگان می توانند برای استعلام آنلاین و اینترنتی قیمت انواع لوله و اتصالات پلیمر مانند پلیمر گلپایگان ، مانیسمان فلزی و پلیمری، فلنج، شیرآلات و سایر ابزار و اتصالات مربوط به لوله و تاسیسات به وبسایت پایپ کالا مراجعه کنند.

گروه بازرگانی آهن یک

گروه بازرگانی آهن یک با دو شعبه فعال در بازار آهن شادآباد و پونک جوابگوی نیاز تمامی مصرف کنندگان محصولات فولادی است. این گروه با بیش از یک دهه سابقه، در زمینه تامین و توزیع انواع لوله مانیسمان و مقاطع و ورق فولادی، اتصالات، شیرآلات صنعتی و سایر تجهیزات در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، ساختمانی و آبرسانی فعالیت می کند. گروه بازرگانی آهن یک، به دو شیوه آنلاین و حضوری کالاهای مورد نیاز صنایع را مطابق با استانداردهای روز جهان تامین می کند.

تجهیز صنعت

شرکت تجهیز صنعت طی دو دهه گذشته در زمینه طراحی و تامﯿن تجهیزات پایپینگ و انواع میلگرد، نبشی و ناودانی و لوله مانیسمان در حوزه صناﯾع نفت، گاز، پتروشﯿمﯽ و نﯿروگاه ها، فعالیت کرده است. این شرکت با بهره گﯿری از معتبرترﯾن برندهای جهان و به روزترﯾن فناوری ها، ﯾﮑﯽ از شرﮐت های پﯿشرو در حوزه تامین تجهیزات ابزار دقیق و مکانیکال برای سایت های صنعتی در ایران است. یکی از مزیت های این شرکت ویدیوهای آموزشی مرتبط با حوزه فعالیتشان هست.

گروه صنعتی صفا

گروه صنعتی صفا در سال 1337 فعالیت خود را آغاز کرده و با 63 سال فعالیت پیروز در زمینه تولید مقاطع فولادی، سازه های فلزی، صنعت پلیمر، سیم و کابل، نوشت افزار و صنایع غذایی ایفای نقش کرده است. بزرگترین بخش این گروه در زمینه تولید انواع مقاطع فولادی برای عرضه به بازارهای داخلی و کشورهای همسایه است. ناگفته نماند که مقاطع فولادی حاصل نورد گرم از قبیل انواع تیرآهن، میل گرد و سایر موارد مشابه هم در این گروه صنعتی تولید می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت یا اینستاگرام گروه صنعتی صفا مراجعه کنید.

آدرس اینستاگرام : safa-industrial-group

آدرس سایت: https://www.safagroup.com/

منبع: همگردی
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1768

به "راهنمای خرید آهن و فولاد در اینترنت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید آهن و فولاد در اینترنت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید