تور ارزان ایتالیا: روزنامه ایتالیایی: عربستان و متحدانش بدترین تراژدی را در یمن رقم زده اند

به گزارش کولو، یکی از رسانه های ایتالیا در مطلبی به جنگ هفت ساله عربستان سعودی علیه یمن پرداخت و نوشت که عربستان در طول این مدت بدترین تراژدی انسانی در یمن را ایجاد نموده و به رغم حملاتش، هم اکنون در موضع دفاعی است.

تور ارزان ایتالیا: روزنامه ایتالیایی: عربستان و متحدانش بدترین تراژدی را در یمن رقم زده اند

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، روزنامه ای ایتالیایی نوشت که عربستان سعودی طی نزدیک به هفت سال لشکرکشی به یمن، بدترین تراژدی انسانی در این کشور رقم زده است.

روزنامه ایل ماینفستو در مطلبی به شرایط یمن پرداخت و نوشت که عربستان سعودی با همراه بعضی از کشورهای عربی به یمن حمله کرد، ولی به رغم همه این ها، در این کشور شکست خورده است.

در این گزارش آمده است که نیروهای عربستان سعودی و نیروهای دولت مستعفی در مناطقی از شهر نفت خیز یمن که ائتلاف از این شهر به عنوان مرکزی برای انجام عملیات خود استفاده می نماید، محاصره شده اند.

این روزنامه به توانمندی های نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن (دولت صنعاء) اشاره می نماید و می نویستد که توانمندی های نظامی صنعاء طی دو سال گذشته توسعه یافته و همین مسئله باعث شده است که ائتلاف سعودی که آغازگر جنگ علیه یمن بوده، در موقعیت دفاعی قرار بگیرد؛ جنگی در آستانه ورود به هشتمین سال خود است.

در بخشی از گزارش این روزنامه ایتالیایی به قدرت موشکی و پهپادی یمن در حمله به اهدافی در عمق خاک عربستان سعودی اشاره می نماید و می نویسد که این اهداف با موفقیت به رغم سامانه های دفاعی ساخت آمریکا هدف قرار می گیرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1957

به "تور ارزان ایتالیا: روزنامه ایتالیایی: عربستان و متحدانش بدترین تراژدی را در یمن رقم زده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: روزنامه ایتالیایی: عربستان و متحدانش بدترین تراژدی را در یمن رقم زده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید