زیباترین کشورهایی که جزیره هستند

به گزارش کولو، خبرنگاران: جزایر زیبای کمی در دنیا وجود دارد که مسافرت به آنجا ارزش دارد و به زحمتش می ارزد.مکان های زیر زیباترین جزایری است که در سراسر دنیا وجود دارد و هر فردی یک بار در عمر خود باید به آنها سر بزند.

زیباترین کشورهایی که جزیره هستند

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران،جزایر زیبای کمی در دنیا وجود دارد که مسافرت به آنجا ارزش دارد و به زحمتش می ارزد.مکان های زیر زیباترین جزایری است که در سراسر دنیا وجود دارد و هر فردی یک بار در عمر خود باید به آنها سر بزند.

1-مالت:کشوری زیبا در جنوب اروپا و کنار دریای مدیترانه که فرهنگی غنی دارد.معابد شگفت انگیز و صخره های بلند مالت مکانی خوب برای جستجو و گردش است.

2-فیلیپین:یکی از بهترین جزایر دنیا فیلیپین است که در تمام فصول آب و هوای آن برای بازدید و گردشگری مناسب است.فیلیپین 7000 جزیره دارد.

3-استرالیا: این کشور به فرهنگ متنوع و غنی، حیوانات وحشی شگفت انگیز و مجموعه ای از جذابیت های متنوع شناخته شده است.

4-مالدیو: ایرانیان تا به امروز بیش تر مالدیو را با تیم ملی ضعیفش می شناختند اما در واقع این کشور که در میانه اقیانوس آرام واقع شده است، یکی از زیباترین جزایر دنیا است.مرجان های زیبا در کنار آتشفشان های قدیمی منظره ای شگفت انگیز در این جزیره ایجاد نموده اند.

5-یونان:این کشور بالغ بر 1400 جزیره دارد که تنها در 169 جزیره انسان ها ساکن هستند.

منبع:مجله مهر

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

منبع: تسنیم
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 794

به "زیباترین کشورهایی که جزیره هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین کشورهایی که جزیره هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید