سامپائولی: به بازیکنانم افتخار می کنم، مقابل بارسا سعی می کنیم اولین جام را ببریم

به گزارش کولو، سرمربی جدید تیم فوتبال سویا با وجود شکست تیمش برابر رئال مادرید در سوپرجام اروپا، از شاگردانش تمجید کرد و گفت که چشم به قهرمانی در سوپرجام اسپانیا دارد.

سامپائولی: به بازیکنانم افتخار می کنم، مقابل بارسا سعی می کنیم اولین جام را ببریم

به گزارش خبرنگاران، خورخه سامپائولی، سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال سویا پس از آنکه شاگردانش در بازی سوپرجام اروپا بازی 2 بر یک برده را در آخرین وقت های تلف شده نیمه دوم 2 - 2 مساوی کردند و در خاتمه وقت های اضافی با نتیجه 3 بر2 تن به شکست دادند، به خبرنگاران گفت: ما توانایی لازم برای تثبیت سلطه خود بر بازی در بخش زیادی از دقایق نیمه دوم را نداشتیم و نتوانستیم تغییرات لازم را برای تحمیل بازی خود به حریف انجام دهیم.

سامپائولی که این بازی اولین بازی رسمی او به عنوان سرمربی قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا بود، ادامه داد: وقتی شما نمی توانید گل بزنید، این حریف است که به شما گل می زند و در این بازی دیدید که رئال مادرید از بیشتر موقعیت هایش به خوبی استفاده کرد. در 20 دقیقه نخست بازی ، رئال مادرید واقعاً فشار می آورد، اما پس از آن ما بازی را بهتر کنترل کردیم و چند موقعیت خوب برای زدن گل تساوی داشتیم. به لطف بازی مبتنی بر تملک توپ مان، کم کم بر رئال مادرید مسلط شدیم و در نیمه دوم موقعیت های گلزنی مان بیشتر شدند. به هر حال من به بازی که بازیکنانم در این بازی ارائه کردند، افتخار می کنم. با اینکه مدت کوتاهی از کنار هم جمع شدن ما می گذرد، اما شجاعانه بازی کردیم و شیوه بازی مان برابر قهرمان اروپا برای من مهیج بود و آن را واقعاً تحسین می کنم.

با وجود از دست دادن فرصت کسب جام در اولین بازی فصل، سویا هنوز یک شانس دیگر دارد که جام ببرد وقتی که در یک جدال رفت و برگشتی برابر بارسلونا در سوپرجام اسپانیا قرار خواهد گرفت. بازی رفت این جدال یکشنبه هفته آینده در استادیوم رامون سانچس پیسخوان برگزار می گردد.

سرمربی پیشین تیم ملی شیلی در مورد این بازی هم گفت: ما مجبور شدیم اردوی آماده سازی تابستانی مان را کوتاه کنیم تا برای این بازی آماده شویم. حالا اما دو بازی دیگر داریم که باید آنها را ببریم تا پیش از شروع فصل جدید لالیگا یک جام کسب کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 785

به "سامپائولی: به بازیکنانم افتخار می کنم، مقابل بارسا سعی می کنیم اولین جام را ببریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامپائولی: به بازیکنانم افتخار می کنم، مقابل بارسا سعی می کنیم اولین جام را ببریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید