رکورد جدید زیدان در رئال مادرید

به گزارش کولو، سرمربی فرانسوی پس از پیروزی برابر اوساسونا توانست سی و پنجمین بازی بدون شکست را با رئال مادرید به ثبت برساند.

رکورد جدید زیدان در رئال مادرید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، نام زین الدین زیدان شنبه شب در تاریخ رئال مادرید نوشته شد. زیدان رئال مادرید پس از پیروزی سه بر دو برابر دپورتیوو لاکرونیا 35 بازی پیاپی را بدون شکست پشت سر گذاشت و توانست رکورد بین هاکر را که در سال 1989 به ثبت رسیده بود بشکند. رکورد بین هاکر پس از شکست برابر سلتاویگو در پانزدهم آوریل 89 شکسته شد. سفیدپوشان با دو گل مغلوب سلتا شدند.

تیم زیدان پس از باخت برابر ولفسبورگ در لیگ قهرمانان اروپا در 6 آوریل 2016 تا به امروز طعم شکست را نچشیده است. سرمربی فرانسوی اکنون رکورد لوییس انریکه، سرمربی بارسلونا را پیش رو دارد. بهترین رکورد در اسپانیا به سرمربی آبی اناری ها اختصاص دارد. او توانست در فصل 16 - 2015 رکورد 39 بازی بدون شکست را به ثبت برساند.

زیدان چهار رکورد دیگر را پیش رو دارد. میلان در فصل 92 - 1991 و 93 - 92 رکورد 36 بازی بدون شکست را به ثبت رساند. همچنین ناتینگهام فارست برایان کلاف در سال 1978، 40 بازی را بدون شکست به سرانجام رساند. بهترین رکورد در سال های اخیر به یوونتوس آنتونیو کونته اختصاص دارد. سرمربی ایتالیایی با تیمش در طی سال های 2011 تا 2012 در 42 بازی شکستی نخورد.

زیدان در لالیگا نیز می تواند تاریخ سازی کند. تیم او در 27 بازی مغلوب هیچ تیمی نشده است. آخرین شکست سفیدپوشان به 27 فوریه 2016 برابر اتلتیکومادرید بر می شود و اکنون دو بازی تا بهترین رکورد تاریخ مادرید فاصله دارد. اگر سفید پوشان بتوانند در سه بازی آینده شان برابر گرانادا، سویا و مالاگا حداقل تساوی کسب نمایند این رکورد نیز به زیدان اختصاص خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 767

به "رکورد جدید زیدان در رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد جدید زیدان در رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید