سلامت وسایل گاز سوز قبل از استفاده آنالیز گردد

به گزارش کولو، به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، محمدرحیم رحیمی اظهار کرد: تاکنون در سطح استان 9 هزار و 27 کیلومتر شبکه گذاری گاز صورت گرفته است.

سلامت وسایل گاز سوز قبل از استفاده آنالیز گردد

وی اعلام کرد: از مجموع بیش از 9 هزار کیلومتر شبکه گذاری گاز در استان سه هزار و 376 کیلومتر شهری و 5 هزار و 651 کیلومتر روستایی بوده است.

وی بابیان اینکه اجرای این میزان شبکه گذاری در استان قابل توجه است اضافه کرد: در همین راستا در 6 ماه اول سال جاری 270 کیلومتر شبکه گاز اجرا شد که شهرستان گنبد با بیش از 76 و مراوه تپه با 72 کیلومتر بیشترین حجم شبکه را به خود اختصاص دادند.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان توضیح داد: از این مقدار معادل 32 کیلومتر شبکه شهری بوده و حدود 238 کیلومتر شبکه نیز روستایی است.

به گفته وی، هم اکنون در استان همه 30 شهر و همچنین 852 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند ضمن اینکه عملیات گازرسانی به 25 پروژه روستایی هم در دست اجرا است.

رحیمی با تأکید براستفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی، از مشترکین خواست تا سیستم لوله کشی داخلی منازل خود را کنترل نموده تا در صورت زنگ زدگی یا خوردگی فوراً زنگ زدائی و محل موردنظر بازسازی و رنگ آمیزی گردد.

وی اضافه کرد: دقت گردد وسایل گازسوز قبل از نصب توسط سرویس کاران مجاز آنالیز تا از صحت کارکرد آن مطمئن شده، ضمن اینکه به صورت مستمر نیز دودکش ها را کنترل نموده و از محکم بودن و باز بودن مسیر دودکش ها اطمینان حاصل نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 68

به "سلامت وسایل گاز سوز قبل از استفاده آنالیز گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلامت وسایل گاز سوز قبل از استفاده آنالیز گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید