سورپرایز وکیل پرسپولیس برای طرفداران در آستانه فینال؟

به گزارش کولو، امیر ساعد وکیل، مشاور حقوقی پرسپولیس درباره احتمال بخشش عیسی آل کثیر گفت: این احتمال وجود دارد که بتوانیم محرومیت این بازیکن را متوقف کنیم و این اتفاق با توجه به شرایط اضطراری موجود دور از ذهن نیست.

سورپرایز وکیل پرسپولیس برای طرفداران در آستانه فینال؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مشاور حقوقی پرسپولیس درباره پرونده عیسی آل کثیر به گفت: ما هرگز از پیگیری این پرونده ناامید نیستیم و هنوز هم امید داریم که به زودی این پرونده در دیوان عدالت ورزش به جریان افتاده و با توجه به لوایحی که ارائه کردیم بتوانیم درنهایت حکم توقف این محرومیت را دریافت کنیم.

او ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی و البته تحریم های ظالمانه یک دلواپسی برای ما ایجاد شد که مبادا اصلا این پرونده و دفاعیات ما به این دادگاه نرسیده باشد. به همین جهت این موضوع را از راستا دیگری پیگیری کردیم و این امید را داریم که بعد از تعطیلات انتها هفته میلادی و در روز دوشنبه یا سه شنبه خبر خوب به جریان افتادن این پرونده را دریافت کنیم و بتوانیم داوران دادگاه را متقاعد کنیم که فعلا این حکم را متوقف نمایند تا آل کثیر بتواند در فینال، پرسپولیس را همراهی کند و بعد از آن این پرونده در زمان لازم مورد آنالیز قرار بگیرد و اگر حکم به بخشودگی او آمد که چه بهتر و اگر CAS هم حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا را تایید کرد، این بازیکن ادامه محرومیتش را تحمل کند. چون هنوز موضوع اقدام نژادپرستانه محرز نشده و ما ملاقات حساس فینال را در پیش داریم. این احتمال وجود دارد که بتوانیم محرومیت عیسی آل کثیر را متوقف کنیم و این اتفاق با توجه به شرایط اضطراری موجود دور از ذهن نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1373

به "سورپرایز وکیل پرسپولیس برای طرفداران در آستانه فینال؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سورپرایز وکیل پرسپولیس برای طرفداران در آستانه فینال؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید