سیمئونه: لیورپول بعد از جدایی کوتینیو قوی تر هم شد

به گزارش کولو، دیه گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، معتقد است که لیورپول پس از جدایی فیلیپه کوتینیو به تیمی متحدتر و قوی تر تبدیل شده است.

سیمئونه: لیورپول بعد از جدایی کوتینیو قوی تر هم شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس فوق لیسانس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بازیکن برزیلی در ژانویه 2018 از لیورپول جدا شده و به بارسلونا پیوست. این اتفاق در حالی رخ داد که بازیکن خاصی در آن بازه زمانی جانشین کوتینیو در ترکیب تیم کلوپ نشد و پول فروش او برای خرید ویرجیل فن دایک و آلیسون بکر هزینه شد. لیورپول که مدافع عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست حالا باید در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های این فصل به مصاف اتلتیکو مادرید برود. دیه گو سیمئونه در آستانه این ملاقات در کنفرانس خبری خود گفت: ما همواره درباره تیم های بزرگ در طول تاریخ صحبت می کنیم و من شکی ندارم که نام این لیورپول نیز جز تیم های بزرگ در تاریخ فوتبال باقی خواهد ماند. آن ها بسیار جدی و سازگار هستند و به عنوان یک حریف احترام من را دارند.

ما با تیم بسیار فوق العاده ای روبرو هستیم که به خوبی توسط یک مربی متفاوت تمرین داده می گردد. آن ها می توانند در ضد حملات، بازی مالکانه و روی هوا عالی باشند و 4 سال است این فضا را ایجاد نموده اند. حتی با جدایی کوتینیو آن ها بهتر از قبل شدند. به نظر می رسید که این اتفاق این تیم را دچار مشکل کند، اما برعکس باعث شد آن ها قوی تر شوند و این نشان می دهد که چه فوتبالیست های خوبی در این تیم حضور دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 791

به "سیمئونه: لیورپول بعد از جدایی کوتینیو قوی تر هم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمئونه: لیورپول بعد از جدایی کوتینیو قوی تر هم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید