مناسبترین مراکز خرید در اسپانیا کدامند؟

به گزارش کولو، اگر به اسپانیا سفرکرده اید و بعد از دیدن ساختمان ها و مراکز گردشگری می خواهید سری هم به مراکز خرید بزنید و در پاساژهای اسپانیا گشت وگذار کنید، اما نمی دانید کدام مراکز خرید از همه بهتر و مناسب تر هستند، با ما همراه باشید تا بهترین مراکز خرید اسپانیا را به شما معرفی کنیم. اسپانیایی ها به شیک پوشی در جهان معروف هستند به همین دلیل شهرهای بارسلون و مادرید پر هستند از مراکز خرید بسیار لوکس که در آن ها می توان تمامی برندهای معروف جهان را پیدا کرد.

مناسبترین مراکز خرید در اسپانیا کدامند؟

با سفر به اسپانیا در پاییز از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

مراکز خرید مادرید

1- مرکز خرید Principe Pio

این مرکز خرید در قلب شهر مادرید واقع شده است و شما در هر نقطه از شهر که باشید به راحتی می توانید به وسیله خط 6 یا 10 مترو به آن دسترسی پیدا کنید. Principe Pio یک مجموعه کامل از مراکز خرید و تفریحی است که تمامی برندهای معروف جهان در آن شعبه دارند، علاوه بر آن وجود رستوران های زنجیره ای معروف و همین طور سالن های سینمایی از ویژگی های دیگر آن است.

این پاساژ به قدری بزرگ و جذاب است که به راحتی می توان یک روز کامل در تور اسپانیا را بدون خستگی به گشت و گزار در آن اختصاص داد.

ساعت کاری: دوشنبه تا شنبه: 10 صبح تا 10 شب و یکشنبه ها 11 صبح تا 10 شب

آدرس: Paseo Florida 2, 28008 Madrid, Spain

2-مرکز خرید La Gavia

بدون شک می توان گفت La Gavia نه تنها بهترین مرکز خرید در مادرید است بلکه یکی از محبوب ترین پاساژهای تور اسپانیا در اروپا نیز به شمار می رود. یک پاساژ بسیار لوکس و شیک که هرچیزی از بهترین نوعش در آن یافت می گردد. این مرکز خرید به قدری جذاب و دیدنی است که شما با دیدن مغازه های مدرن و شیک آن حیرت زده خواهید شد، این مرکز خرید در منطقه Barrio Del Pilar شهر مادرید واقع شده است و خطوط مترو 9 و 7 در نزدیکی آن قرار دارند.

ساعت کاری: دوشنبه تا شنبه: 10 صبح تا 10 شب و یکشنبه ها 11 صبح تا 10 شب

آدرس: Calle Adolfo Bioy Casares, 2, 28051 Madrid, Spain

3-مرکز خرید Madrid Xanada

Madrid Xanada هم یکی دیگر از مجموعه های کامل تفریحی و تجاری در شهر مادرید است. در این مرکز خرید بزرگ علاوه بر شعبه های برندهای معروف، مجموعه های پیست اسکی، بولینگ، گلف و رستوران های شیک را هم می توان دید. در واقع این ساختمان بزرگ و باشکوه یک مجموعه کامل از تمام تفریحاتی است که در سفر به مادرید و تور اسپانیا می توانید از آن لذت ببرید.

رفتن به این مجموعه به وسیله خطوط اتوبوس 547-548 و 546 امکان پذیر است.

ساعت کاری فروشگاه ها: همه روزه از 10 صبح تا 10 شب

ساعت کاری مراکز تفریحی: روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از 10 صبح تا 1 بامداد و روزهای آدینه و شنبه از 12 ظهر تا 3 بامداد

آدرس: Calle Puerto de Navacerrada, km 23,5, 28939 Arroyomolinos, Madrid, Spain

4-مرکز خرید Parquesue

این مجموعه هم از دیگر مراکز زیبای خرید در شهر مادرید است که مغازه های لوکس پوشاک و زیورآلات دارد، علاوه بر این یک فروشگاه بزرگ اپل هم در این مجموعه وجود دارد که برای عاشقان این برند از موبایل می تواند بسیار جذاب باشد. نزدیک ترین مترو به این مرکز خرید خط 12 مترو مادرید است.

ساعت کاری: هر روز از ساعت 10 صبح تا 12 شب

آدرس: Avenida de Gran Bretaña, s/n, 28916 Leganés, Madrid, Spain

مراکز خرید بارسلون

1- مرکز خرید Plaza Catalunuya

یک منطقه تجاری بسیار بزرگ در شهر بارسلون است که دپارتمان مشهور خرید El Corte Ingles هم که پر است از فروشگاه های معروف لباس در آن واقع شده است، علاوه بر آن انواع مغازه های تنقلات و رستوران نیز در آن وجود دارد، همچنین اگر به دنبال خرید عطر و ادوکلن در تور اسپانیا هستید، تمامی عطرهای معروف جهان را می توانید در این منطقه تجاری بزرگ پیدا کنید.

2-خیابان Passeig de Gracia

یکی از شیک ترین و مدرن ترین خیابان های شهر بارسلون است که لوکس ترین فروشگاه های شهر در این خیابان قرار دارند، خیابانی بسیار شیک با معماری خاص که دو طرف آن پوشیده از درخت است و پیاده روهای سنگ فرش شده اش زیبایی آن را چند برابر نموده اند. بیشتر رستوران های بزرگ و معروف بارسلون در این خیابان قرار دارند و یک نمایندگی بزرگ اپل هم در آنجا وجود دارد.

3-مرکز خرید Maememagnum

یک مرکز خرید 3 طبقه فوق العاده شیک که به سبک آمریکایی برروی یک اسکله در کنار ساحل شهر بارسلون ساخته شده است. این مجموعه پر است از مغازه های پوشاک زنانه و مردانه، مشهورترین برندهای لباس اسپانیایی در این مرکز خرید شعبه دارند. علاوه بر این یک فروشگاه مخصوص فوتبال دارد که بسیار محبوب و شلوغ است. در کنار تمامی این فروشگاه ها وجود زمین گلف هم به جذابیت های آن افزوده است. ضروری است بدانید که این مرکز خرید تنها مجموعه ای است که روزهای یکشنبه هم باز است.

4-مرکز خرید La Maquinista

جدیدترین مرکز خرید ساخته شده در منطقه کاتالونیا است که در سه طبقه ساخته شده است و دارای سالن سینما، سالن بوئینگ و چندین رستوران و فودکورت رنگارنگ و جذاب است. انواع برندهای جهان در آن یافت می شوند. تنوع مغازه های آن آن قدر زیاد است که ساعت ها شما را سرگرم می نماید. وجود تنوع و گوناگونی در این مجموعه آن را به یک مرکز خرید دوست داشتنی در تور اسپانیا تبدیل نموده است.

outlet ها

علاوه بر این مراکز خرید بسیار لوکس و باشکوه فروشگاه هایی هم در حومه شهر بارسلون قرار دارند که اجناس مارک داری که از فصل آن ها گذشته یا یک ایراد خیلی کوچک دارند را با قیمت های بسیار مناسب به فروش می رسانند. این فروشگاه ها که هواداران زیادی هم در تمام جهان دارند به اصطلاح outlet نامیده می شوند، در ادامه به معرفی تعدادی از این فروشگاه ها می پردازیم:

مجموعه La Roca villaqe در 40 کیلومتری شهر بارسلون واقع شده است و مجموعه Viladecans که به تازگی در جنوب شهر بارسلون ساخته شده است.

بهترین فصل خرید

حراج های زمستانی معمولاً از 1 ژانویه تا 28 فوریه برقرار هستند و حراج هایتابستانی از 1 ژوئیه تا 31 اوت برپا می شوند. علاوه براین معمولاً آخر هر فصل هم فروشگاه ها اجناس خود را حراج می نمایند؛ اما شاید بهترین زمان برای خرید آدینه های سیاه است، این دوره از چهارمین آدینه ماه نوامبر شروع می گردد و معمولاً تا آخر هفته ادامه دارد. در این روزها فروشگاه ها اجناس خود را با کمترین قیمت به فروش می رسانند.

منبع: ستاره ونک
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 659

به "مناسبترین مراکز خرید در اسپانیا کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مناسبترین مراکز خرید در اسپانیا کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید