شمار موارد کرونا در هند همگام با بازگشایی اقتصاد از 3 میلیون گذشت

به گزارش کولو، شماتر موارد عفونت ویروس کرونا در هند در حالیکه بخش های گوناگون اقتصاد در حال بازگشایی هستند، از سه مرز سه میلیون نفر گذشت.

شمار موارد کرونا در هند همگام با بازگشایی اقتصاد از 3 میلیون گذشت

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز شمار موارد کووید-19 با پنجمین هفته متوالی افزایش بیش از 60000 نفری موارد جدید اکنون به 3/04 میلیون نفر رسیده و این کشور از لحاظ شمار موارد کرونا پس از ایالات متحده آمریکا و برزیل در رده سوم قرار گرفته است.

هند روز یکشنبه 2 شهریور دستورالعملی برای بازگشایی صنعت فراوری رسانه ای منتشر کرد که شامل قواعدی برای فاصله گیری اجتماعی، مدیریت تجمع ّا و بهداشت محیط است.

فراورینمایندگان، توزیع نمایندگان و هنرپیشه های ارشد در بالیوود، صنعت فیلمسازی در در شهر بمبئی پایتخت اقتصادی هند، در ماه مه (اوائل اردیبهشت) گفته بودند دست کم دو سال برای آنها طول خواهد کشید تا خسارات اقتصادی پاندمی کرونا را که ده ها هزار شغل را به خطر انداخته است، جبران نمایند.

فراوری فیلم و سینما پس از دستور نخست وزیر هند در ماه مارس (اواخر اسفند) برای بیش از دو ماه قرنطینه کامل برای جلوگیری از انتشار ویروس، تعطیل بوده اند.

با اینکه هند به تدریج در حال بازگشایی بعضی صنایع با وضع مقررات ویژه است،مناطق بازداری- محل هایی که بیشترین شیوع ویروس را داشته آند- همچنان در قرنطینه هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1142

به "شمار موارد کرونا در هند همگام با بازگشایی اقتصاد از 3 میلیون گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار موارد کرونا در هند همگام با بازگشایی اقتصاد از 3 میلیون گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید