شهدای کربلای خان طومان آمدند تا ترس ها را به شهامت بدل نمایند

به گزارش کولو، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی به مناسبت بازگشت پیکر بعضی از شهدای خان طومان به میهن اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

شهدای کربلای خان طومان آمدند تا ترس ها را به شهامت بدل نمایند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی به مناسبت بازگشت پیکر بعضی از شهدای خان طومان به میهن اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه مذکور به توضیح زیر است:

بسم رب شهدا و صدیقین

وَ لَا تَقُولُواْ لِمَن یُقْتَلُ فىِ سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتُ بَلْ أَحْیَاءٌ وَ لَکِن لَّا تَشْعُرُون

و به کسى که در راه خدا کشته شده مرده مگویید بلکه اینان زندههایى هستند ولى شما درک نمیکنید.

این روز ها فضای پاییزی خطه مازندران با عطر لاله های خونین عشق و نغمه های معنوی پرستو های مهاجر بهاری شده و ستاره های درخشان دیار علویان با حضور نورانی خود یاد و خاطره دوران دفاع مقدس را برای سرزمین شیرمردان مازندران زنده کرده اند، امروز شما مردم شهید پرور مازندران در حالی به استقبال مجاهدانه سرزمین عشق یعنی شهیدان مدافع حرم آل الله می روید که با رشادت ها و دلاوری های بی مثال خود ماندگار ترین خاطره ایثار و مقاومت را به نام خود ثبت نمودند و شعر خونین شهادت سرودند.

مردم رشید و ولایتمدار مازندران، کبوتران خونین بال شما از کربلای خان طومان در زمانی به آغوش کشور بازگشتند که جامعه ما سخت نیازمند معنویت شهیدان و بازخوانی حماسه های خونین آن بود تا گرد و غبار غفلت از فداکاری ها و جانبازی های آنان از ذهن و دل همگان بزداید و اشتیاق و افتخار مقاومت در برابر خصم خبیث و دشمنان قسم خورده را در جان های مان صد چندان نماید.

شهدای عزیز و یاران و انصار حاج قاسم از کربلای خان طومان آمدند تا ضعف و سستی و ترس سست عنصران را که نام عقلانیت بر آن نهاده اند تبدیل به قوت و قدرت و شهامت کنند.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این رادمردان به حضرت بقیه الله العظم روحی له الفدا و و رهبری فرزانه و عزیز انقلاب اسلامی و ملت شهید پرور مازندران، ویژه خانواده های پر افتخار آنان، علو درجات شهیدان را از خداوند عظیم مسئلت کرده و تداوم خط سرخ آنان را از ملت عزیز انتظار دارم؛ و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا

سید علیرضا ادیانی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1256

به "شهدای کربلای خان طومان آمدند تا ترس ها را به شهامت بدل نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهدای کربلای خان طومان آمدند تا ترس ها را به شهامت بدل نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید