طراحی پنت هاوس فوق العاده لوکس در قسمت های مختلف دنیا

به گزارش کولو، از زمان های دور تا به امروز طراحی دکوراسیون زیبا و شیک، محدود به منطقه جغرافیایی نبوده و نخواهد بود. اگرچه که طراحان و معماران بخصوص در طراحی پنت هاوس و خانه های ویلایی اغلب از محیط، فرهنگ و منظره های احاطه نماینده ساختمان الهام می گیرند، اما واقعیت این است که در گوشه و کنار دنیا، مکان های بسیار زیبا و شگفت انگیزی وجود دارند که هر فردی را مجذوب و شیفته خود می نمایند. برای نشان دادن این گوناگونی در طراحی، دکوراسیون های متفاوتی را از پنت هاوس های ساخته شده در نقاط مختلف دنیا گرد آوری نموده ایم که هر کدام در نقطه خاصی قرار دارند.

طراحی پنت هاوس فوق العاده لوکس در قسمت های مختلف دنیا

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی و چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

اولین پنت هاوسی که به معرفی آن می پردازیم، در کشور اوکراین واقع شده است. خانه مدرن دو طبقه ای که در قسمت نشیمن آن از مبلمان راحتی عظیم و پف نموده بهمراه میز عثمانی با طراحی بسیار ساده و منظم استفاده شده است. با نگاه کردن به آنها به راحتی می توان حس راحتی بی نظیر آنها را در نظر تصور کرد. به طور کلی در دکوراسیون این خانه از طراحی کمینه گرا و مینیمالیستی استفاده شده است.

پنت هاوس دوم در ایالات متحده قرار گرفته و در ایجاد محیطی ساده و مینمالیستی بیشتر از مدل قبلی قدم برداشته است. همانطور که مشاهده می کنید در اتاق نشیمن خانه، یک راه پله با طراحی بسیار ساده به دور ستون بتونی خانه پیچیده شده و به صندلی ویژه برای ویوی بهتر منظره متصل شده است. استفاده از چوب هایی با رنگ تیره در کفپوش به ایجاد فضایی گرم در دکوراسیون یاری بسیار زیادی نموده است.

اما شاید یکی از زیباترین پنت هاوس های دنیا در جنوب شرقی آسیا در کشور ویتنام قرار داشته باشد، استفاده از سیستم نورپردازی بسیار ویژه در کنار کابینت ها و قفسه های نگهداری که با دقت تمام از سرامیک های ویتنامی طراحی شده اند جلوه ای بسیار لوکس در این خانه ایجاد نموده است. فضای داخلی به سمت یک محیط خارجی بسیار شیک راه پیدا می نماید که نمایی فوق العاده زیبا از یک شهر قرار گرفته در منطقه استوایی را به نمایش می گذارد.

طراحی پنت هاوس

منبع: اتاق
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1247

به "طراحی پنت هاوس فوق العاده لوکس در قسمت های مختلف دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی پنت هاوس فوق العاده لوکس در قسمت های مختلف دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید