طراحی گوشی CMF Phone 1 ناتینگ قبل معرفی رسمی فاش شد

به گزارش کولو، CMF، یکی از برندهای زیر مجموعه شرکت است که انتظار می رود 18 تیر ماه از گوشی هوشمند جدیدش با نام CMF Phone 1 رونمایی کند. در فاصله چند روز تا رونمایی رسمی از این گوشی، طراحی و یک سری مشخصات از آن در فضای مجازی فاش شده است.

طراحی گوشی CMF Phone 1 ناتینگ قبل معرفی رسمی فاش شد

عکس های منتشر شده از CMF Phone 1 حاکی از آن است که طراحان این دستگاه توجه خاصی به خلق یک ظاهر منحصر به فرد داشته اند، ویژگی ای که امروزه به وسیله بسیاری از تولیدکنندگان گوشی هوشمند اغلب نادیده گرفته می گردد. بعلاوه پنل پشتی این گوشی هوشمند تازه شرکت ناتینگ دارای طراحی خاصی است که امکان اتصال لوازم جانبی اختصاصی به دستگاه را فراهم می نماید. اطلاعات فاش شده نشان می دهد که گوشی CMF Phone 1 دارای فریمی از جنس پلاستیک و پنل پشتی از چرم گیاهی یا پلی کربنات است و مانند دیگر گوشی های این شرکت نوارهای LED ندارد.

گوشی CMF Phone 1 ناتینگ احتمالاً در چهار رنگ مشکی، نارنجی، سبز روشن و آبی در دسترس خواهد بود. مدل های مشکی و سبز روشن دارای بافت ظریفی هستند، در حالی که نسخه های آبی و نارنجی با چرم گیاهی در اختیار کاربران قرار می گیرند. به نظر می رسد که CMF Phone 1 ناتینگ با یک سیستم ماژولار تازه به نام Nothing Lock عرضه خواهد شد که به کاربر امکان می دهد با استفاده از قاب های متنوع، تجربه شخصی سازی شده ای از گوشی هوشمند خود داشته باشد.

در واقع، طراحی گوشی CMF Phone 1 هم کاربردی بودن و هم امکان شخصی سازی را در اولویت قرار داده است. کاربران به راحتی می توانند قاب گوشی را بر اساس سلیقه خود تعویض کنند یا از لوازم جانبی کاربردی آن مانند کابل بند گردنی، جای کارت و پایه نگهدارنده برای برطرف نیازهای روزانه خود استفاده کنند. به نظر می رسد که این لوازم جانبی و پنل های پشتی به صورت جداگانه به فروش خواهند رسید.

گوشی CMF Phone 1 شرکت ناتینگ احتمالاً با بهره گیری از چیپست قدرتمند مدیاتک دیمنسیتی 7300، امکان استفاده از تکنولوژی های نوینی چون شبکه پرسرعت 5G، بلوتوث نسخه 5.3 و وای فای استاندارد 6 را فراهم می آورد. این دستگاه در نسخه پایه خود با 6 گیگابایت حافظه رم عرضه می گردد، در حالی که نسخه های بالاتر تا سقف 8 گیگابایت رم را پشتیبانی می کنند. نمایشگر این گوشی احتمالاً پنل 6.67 اینچی SUPER AMOLED است که از رزولوشن تصویر فول اچ دی پلاس، نرخ نوسازی 120 هرتزی، نرخ روشنایی 2000 نیتی و محتوای HDR10 پلاس پشتیبانی می نماید.

منبع: dnaindia

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 تیر 1403 بروزرسانی: 13 تیر 1403 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 2313

به "طراحی گوشی CMF Phone 1 ناتینگ قبل معرفی رسمی فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی گوشی CMF Phone 1 ناتینگ قبل معرفی رسمی فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید