فرزانه فصیحی: رکورد خوب در باد منفی ثبت نمی گردد، افراد متفرقه زیادی در استادیوم بودند

به گزارش کولو، بانوی دونده ایران می گوید از عملکرد خود در مسابقات جایزه عظیم دووومیدانی راضی است اما شرایط باد دوندگان را با مشکل روبه رو کرد.

فرزانه فصیحی: رکورد خوب در باد منفی ثبت نمی گردد، افراد متفرقه زیادی در استادیوم بودند

به گزارش خبرنگاران، رقابت های جایزه عظیم دو و میدانی بانوان، سوم شهریور ماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار گردید که در جریان آن ورزشکاران در چندین ماده به مصاف هم رفتند. این مسابقات به عنوان اولین رقابت دو و میدانی کاران ایران در سال 99 و پس از شیوع بیماری کرونا بود.

فرزانه فصیحی بانوی دونده ایران که رکورد دار دوی 60 متر نیز هست در ماده 100 متر این مسابقات به رقابت با حریفان خود پرداخت و با ثبت زمان 11.87 به مدال طلا رسید.

فصیحی در گفت وگو با خبرنگاران به عملکرد خود در جریان مسابقات اشاره و اعلام کرد: خدا را شکر می کنم که مسابقات آغاز شد و این نکته مثبتی برای دوو میدانی است. اولین مسابقه ما بود و از عملکردم راضی هستم چون باد منفی شدیدی در استادیوم می وزید که به ضرر ورزشکاران بود اما با این حال راضی هستم.

او اضافه کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و لغو مسابقات ورزشی داخلی و خارجی نحوه تمریناتم تا حدودی تغییر کرد چون بدن نمی تواند برای کسب سهیمه المپیک دو سال تحت فشار زیاد تمرین باشد، بنابراین استاندارد معمولی را حفظ کردم تا آمادگی کامل برای کسب سهمیه المپیک را در سال آینده به دست بیاورم و تمریناتم را هم از آبان ماه آغاز می کنم.

رکورددار دوی 60 متر ایران در خصوص سطح رقابت های جایزه عظیم دو و میدانی گفت: شرایط تمرینی همه ورزشکاران به دلیل شیوع کرونا عوض شد و این مسائل خاصی را به ویژه در رشته ای مثل دو و میدانی به وجود آورد که نیازمند تمرینات مداوم و منظم است، بنابراین باعث ضعف در همه ورزشکاران شد. با این حال امیدوارم با آغاز مسابقات کار ما روی غلتک بیفتد.

او در خصوص شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی در جریان مسابقات اعلام کرد: جلوی در ورودی فقط با تب سنج ما را چک کردند. البته چند روز قبل همه ورزشکارانی که شرکت نموده بودند، تست کرونا دادند اما تعداد افراد متفرقه در استادیوم زیاد بود و نمی دانم چه کاری انجام می دادند.

فصیحی در سرانجام گفت: همه ورزشکاران زحمت می کشند و کوشش می نمایند و همواره در استادیوم آفتاب انقلاب مسابقه می دهیم که بیشتر اوقات شرایط باد در این مجموعه منفی است؛ اینگونه نمی توان رکورد خوبی را ثبت کرد. امیدوارم برنامه ریزی دیگری صورت بگیرد که در استادیوم یا شهر دیگری مسابقه بدهیم چون زحمت می کشیم و باید جواب آن را ببینیم نه اینکه همواره در باد منفی مسابقه بدهیم و نتوانیم عملکردمان را به نمایش بگذاریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1191

به "فرزانه فصیحی: رکورد خوب در باد منفی ثبت نمی گردد، افراد متفرقه زیادی در استادیوم بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرزانه فصیحی: رکورد خوب در باد منفی ثبت نمی گردد، افراد متفرقه زیادی در استادیوم بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید