فروش آنلاین کتب درسی پیغام نور و تحویل به وسیله پست، فایل دیجیتال منابع درسی در اپلیکیشن کتابخوان

به گزارش کولو، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور گفت: متقاضیان خرید کتاب های دانشگاه پیغام نور می توانند منابع درسی خود را در بازه زمانی 24 تا 72 ساعت به صورت آنلاین در داخل یا خارج از کشور پس از ثبت سفارش در سامانه دانشگاه دریافت نمایند.

فروش آنلاین کتب درسی پیغام نور و تحویل به وسیله پست، فایل دیجیتال منابع درسی در اپلیکیشن کتابخوان

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه پیغام نور ، امیر حسین بهروز مدیرکل دانشگاه پیغام نور درباره فروش آنلاین کتب درسی پیغام نور و تحویل به وسیله پست گفت: سامانه فروش آنلاین کتب درسی دانشگاه پیغام نور فعال است و دانشجویان و تمامی متقاضیان خرید کتاب های دانشگاه پیغام نور می توانند منابع درسی خود را در بازه زمانی 24 تا 72 ساعت در هر نقطه در داخل یا خارج از کشور پس از ثبت سفارش در این سامانه دریافت نمایند.

وی اضافه نمود: دانشجویان برای ثبت سفارش می توانند به سامانه فروش آنلاین کتاب به نشانی digibook.pnu.ac.ir مراجعه نمایند.

بهروز توضیح داد: فایل دیجیتال تمامی عناوین منابع درسی که در مرکز چاپ و توزیع دانشگاه پیغام نور چاپ و فراوری می گردد؛ با تخفیف 70 درصد به علاقمندان و متقاضیان ارائه می گردد.

وی ادامه داد: متقاضیان می توانند با ورود به سایت دانشگاه پیغام نور www.pnu.ac.ir از منوی بالای صفحه گزینه دانشجو را انتخاب و وارد سامانه شوند و نسخه اندروید اپلیکیشن کتابخوان را نصب و مبادرت به انتخاب و خرید کتاب نمایند و یا از سایت apps.pnu.ac.ir وارد شده و کتاب مورد نظر را انتخاب و خریداری نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 940

به "فروش آنلاین کتب درسی پیغام نور و تحویل به وسیله پست، فایل دیجیتال منابع درسی در اپلیکیشن کتابخوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش آنلاین کتب درسی پیغام نور و تحویل به وسیله پست، فایل دیجیتال منابع درسی در اپلیکیشن کتابخوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید