فعالیت باندهای مخوف ساخت و ساز غیرمجاز در یک منطقه تهران ، تهدید راننده جرثقیلی که با شهرداری همکاری می نماید

به گزارش کولو، شهردار منطقه 18 تهران با بیان اینکه سازه ای در منطقه 18 در مدت 48 ساعت بیش از 6 طبقه اسکلت زده بود که امروز این سازه تخریب می گردد، گفت: فقط در یک روز 12 ویلا ساخته شده را تخریب کردیم که این کار در تاریخ شهرداری تهران بی سابقه بوده است.

فعالیت باندهای مخوف ساخت و ساز غیرمجاز در یک منطقه تهران ، تهدید راننده جرثقیلی که با شهرداری همکاری می نماید

به گزارش خبرنگاران، در جریان جلسه امروز شورای شهر تهران، محمدجواد خسروی شهردار منطقه 18 در جریان نودوششمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اقدامات صورت گرفته طی 5،6 ماه گذشته در منطقه 18 اظهار کرد: بنده زمانی که در این منطقه مسئولیت را عهده دار شدم، مسائلی در ارتباط با مسائل و چالش های این منطقه در دستور کار نهاده شد و یکی از مسائلی که شهروندان شهرک مسلمین داشتند مربوط به موضوع ساخت و ساز بود.

او اضافه کرد: در حالی قدمت شهرک مسلمین در منطقه 18 به بیش از 45 سال می گذرد که ساکنان این شهرک مسائل عدیده ای در ارتباط با ساخت واحدهای خود داشته اند.

خسروی ادامه داد: در همین ارتباط اقداماتی برای تسریع در فرآیند ساخت و ساز و صدور پروانه و بعلاوه نوسازی و بازسازی و تعمیرات اساسی شهرک مسلمین در دستور کار نهاده شد و این موضوع با پیگیری کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران همراه شد و خشنود هستیم که امروز اعلام کنیم مشکل ساکنان شهرک مسلمین رفع شده است.

بخشی از صحبت های شهردار منطقه 18 را در ادامه بخوانید:

*در منطقه 18 کوشش می کنیم که خدمات ماندگاری را در این دوره از مدیریت شهری داشته باشیم و این در حالی است که سه الی چهار مشکل دیگر نیز در منطقه شناسایی شده است که از آن جمله می توان به موضوع سرمایه گذاری و تضییع حقوق بیت المال در سال های گذشته اشاره نمود.

*حریم شهر تهران یکی دیگر از معضلاتی است که ما در منطقه با آن روبرو هستیم و به جد این موضوع را در دستور کار خود قرار داده ایم و یکی دیگر از چالش های منطقه 18، شن چاله ها بوده که امروز اعلام می کنیم که ظرف یکی دو هفته آینده این معضل رفع خواهد شد.

*خوشبختانه منطقه 18 به همت شهرداری تهران بیشترین سهم بودجه را در سال 1401 را به خود اختصاص داده است و این رقم حدود 400 میلیارد است اما مسئله دیگر این است که در راستا تحقق این بودجه نیز با مسائل و چالش هایی روبرو هستیم به طوری که باید ماهیانه 40 میلیارد تومان عایدی در شهرداری منطقه 18 داشته باشیم که کار بسیار سخت و دشواری است اما به هر حالت ما کوشش خود را انجام می دهیم.

*سازه ای در منطقه 18 در مدت 48 ساعت بیش از 6 طبقه اسکلت زده بود اما امروز این سازه تخریب می گردد ما فقط در یک روز 12 ویلا ساخته شده را تخریب کردیم که این کار در تاریخ شهرداری تهران بی سابقه بوده است.

*در پاسخ به مهدی عباسی رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران که از او خواست درباره ساخت و سازهای غیر مجاز گزارشی ارایه کند: امروز تخریب یک ساختمان 6 طبقه در منطقه 18 که اسکلت آن در عرض 48 ساعت ایجاد شد، با همکاری فاجا انجام می گردد.

*باندهای مخوف ساخت و ساز غیر مجاز در این منطقه فعال هستند، متاسفانه این باند به گونه ای عمل می نمایند که حتی منزل مسکونی راننده جرثقیل که در امر تخریب با شهرداری همکاری دارد را پیدا نموده و ایشان را تهدید نموده اند.

*بومی شدن و ماندگار شدن کارکنان در منطقه ها از جمله منطقه جرم خیزی مانند منطقه 18 خطرناک است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 مهر 1401 بروزرسانی: 19 مهر 1401 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 2149

به "فعالیت باندهای مخوف ساخت و ساز غیرمجاز در یک منطقه تهران ، تهدید راننده جرثقیلی که با شهرداری همکاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت باندهای مخوف ساخت و ساز غیرمجاز در یک منطقه تهران ، تهدید راننده جرثقیلی که با شهرداری همکاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید