فعلاً خارجی بی خارجی!

به گزارش کولو، فریبرز محمودزاده درباره سر و سامان دریافت پنجره جابجاییی نیم فصل با توجه به تعویق یک هفته ای آغاز دور برگشت لیگ برتر گفت: جابجایی از فردا آغاز می گردد و تا سرانجام ساعت اداری 28 اسفند ادامه دارد. باشگاه ها در صورت جذب بازیکن جدید احتیاج زمان بیشتری برای رسیدن به هماهنگی و هارمونی خواهند داشت.

فعلاً خارجی بی خارجی!

وی اضافه نمود: باشگاه ها به شرط رعایت موارد مندرج در آئین نامه می توانند نسبت به ثبت قرارداد 6 بازیکن جدید اقدام نمایند. البته برای ثبت این 6 بازیکن باید جای خالی داشته باشند یا اگر جای خالی ندارند می توانند با فسخ دو طرفه نسبت به جذب بازیکن جدید اقدام نمایند.

رئیس کمیته جابجایی سازمان لیگ درباره اینکه پنجره نقل انتقالاتی کدام یک از باشگاه های لیگ رجحان بسته است، گفت: تا کنون مکاتبه ای مبنی بر باز شدن پنجره جابجاییی استقلال و پرسپولیس به دست ما نرسیده اما هر دو باشگاه پیگیر هستند و بلافاصله پس از برطرف مشکل بدهی طلبکاران خارجی طبق مکاتباتی که با سرخابی ها در کمیته روابط بین الملل سازمان لیگ داریم پنجره جابجایی دو باشگاه باز خواهد شد. البته باید در این مورد به سرعت با فیفا مکاتبه کنیم.

محمودزاده توضیح داد: پنجره جابجاییی باشگاه فولاد هم به دلیل بحث محمد بلبلی بسته است. البته این بسته بودن پنجره از ابتدای فصل به نیم فصل منتقل شده و باشگاه فولاد هم پیگیر موضوع است تا هر چه سریع تر مشکل خود را حل نماید. سایر تیم ها مسئله ای ندارند. در لیگ یک کشور هم متأسفانه چنین مواردی داریم

وی اضافه نمود: خیلی از دوستان نسبت به قانون منع جذب بازیکن خارجی انتقاد داشتند. ما هم می دانیم این قانون کامل نیست اما به حدی باشگاه های ما پرونده بین المللی دارند که اثرات آن با گذشت زمان تا یکی دو سال آینده هم باقی خواهند مان. امیدواریم این مسائل هر چه سریع تر حل گردد و به روزی برسیم تا هیچ پرونده ای نداشته باشیم که سبب بسته شدن پنجره جابجاییی گردد.

رئیس کمیته جابجایی سازمان لیگ درباره اینکه به نظر می رسد بعضی تیم ها برای جذب بازیکن و مربی خارجی به سازمان لیگ فشار وارد می نمایند شرح داد: تا کنون این قانون سر جای خود باقی است و برای کل فصل در نظر گرفته شده است. موضوع اصلی اش هم بازیکنان بوده اند اما مربیان هم در این یکی دو سال باشگاه ها را دچار چالش زیادی نموده اند. مربیانی داشته ایم که به سرعت از تیم ها جدا شده و بعضی مربیان هم یکی دو فصل در تیم های ما کار نموده اند.

وی در گفت وگو با برنامه ورزش و مردم مطرح نمود: این قانون هم در این راستا تصویب شده که باشگاه ها پرونده های خود را به سلامت برسانند. سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و رسانه ها مقابل باشگاه ها نیستند بلکه خود باشگاه ها به دلیل مسائل شان عامل قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی شده اند.

منبع: فرارو
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1496

به "فعلاً خارجی بی خارجی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعلاً خارجی بی خارجی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید