قاسمی: اولین هواپیمای چارتر پزشکان بدون مرز از بوردو فرانسه راهی تهران شد

به گزارش کولو، سفیر ایران در پاریس گفت: بامداد امروز اولین هواپیمای چارتر پزشکان بدون مرز شامل یک بیمارستان صحرایی، دارو، ماسک، لباس های مخصوص کادر پزشکی و دیگر اقلام مورد احتیاج از شهر بوردو فرانسه راهی تهران شد.

قاسمی: اولین هواپیمای چارتر پزشکان بدون مرز از بوردو فرانسه راهی تهران شد

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، بهرام قاسمی سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس گفت: بامداد یکشنبه اولین هواپیمای چارتر پزشکان بدون مرز شامل یک بیمارستان صحرایی، دارو، ماسک، لباس های مخصوص کادر پزشکی و دیگر اقلام مورد احتیاج از شهر بوردو فرانسه راهی تهران شد.

وی اضافه نمود: در شرایط کنونی دنیا ملتهب و مضطرب از ویروس کرونا، تقویت همبستگی دنیای الزامی است.

به گزارش فارس، در راستای یاری به کنترل و مقابله با شیوع ویروس کرونا در ایران روز چهارشنبه 28 اسفند ماه یک محموله به حجم 12 متر مکعب شامل تجهیزات پزشکی و بهداشتی منجمله دستگاه های اکوگراف، تزریق، مونیتورینگ، ماسک و لباس های یک بار مصرف برای پزشکان و پرستاران از سوی سازمان یاری های بشردوستانه بی .آی .پی فرانسه و با کوشش سفارت ایران در پاریس و نیز همکاری هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تهیه و به ایران ارسال شد.

شامگاه دوشنبه 12 اسفند ماه نیز یک محموله اقلام فرانسوی که با مشارکت اقتصادی سه کشور اروپایی (آلمان، فرانسه و انگلیس) تهیه شده بود بدین منظور با پرواز ایران ایر از پاریس به تهران ارسال شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 904

به "قاسمی: اولین هواپیمای چارتر پزشکان بدون مرز از بوردو فرانسه راهی تهران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسمی: اولین هواپیمای چارتر پزشکان بدون مرز از بوردو فرانسه راهی تهران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید