قیمت خانه در مهرشهر کرج؛ جدیدترین ارقام پیشنهادی در پلتفرم های خریدوفروش

به گزارش کولو، خبرنگاران- قیمت خانه در مهرشهر کرج می تواند از تهران بیشتر باشد. در همین محدوده آپارتمان نوساز 100 متری را درحالی 12 میلیارد آگهی نموده اند که طبق آمار های رسمی با این پول می شود در تهران تقریبا 220 متر خانه خرید و از یک طرف دیگر رقم 120 میلیونی که فروشنده بابت هر متر درنظرگرفته، از میانه قیمت خانه در منطقه یک تهران، 9 میلیون بیشتر است. البته همانطور که فروشنده در آگهی شرح داده با واحدی طرف هستیم که امکانات خاصی مثل استخر و سونا دارد و به همین دلیل فروشنده با چنین رقم شگفت انگیزی برای آن دنبال مشتری می شود.

قیمت خانه در مهرشهر کرج؛ جدیدترین ارقام پیشنهادی در پلتفرم های خریدوفروش

به گزارش خبرنگاران، آپارتمان 100 متری دیگری را در مهرشهر کرج با قیمت پنج میلیارد و 800 میلیون تومان بین آگهی ها پیدا می کنیم. یعنی این یکی را متری 58 میلیون تومان می فروشند که این رقم تقریبا چهار میلیون تومان بیشتر از میانگین قیمت خانه های تهران براساس آخرین داده های مرکز آمار است. تازه این خانه با اینکه طبقه اول واقع شده است، از داشتن آسانسور محروم است و عمر بنا آن به سال 86 برمی گردد. البته در آگهی به بازسازی مجدد آپارتمان اشاره شده و واحد دارای پارکینک و انباری است. فروشنده واحد 100 متری در فاز سه مهرشهر برای واحدش دنبال مشتری می گردد که بتواند دقیقا شش میلیارد تومان بپردازد. عدد 60 میلیونی که فروشنده بابت هر مترمربع زیرنظر دارد، فقط از میانه قیمت مسکن در منطقه ها یک تا شش مرکز کمتر و نسبت به میانگین قیمت خانه در تهران حدود شش میلیون بیشتر است. این یکی هم مثل مورد قبلی که آنالیز کردیم با پارکینگ فروخته می گردد، اما آسانسور ندارد. از طرفی عمر بنا آن به 11 سال قبل برمی گردد.

واحد هایی که تا اینجا آنالیز کردیم جزو گران ترین آپارتمان های 100 متری در مهرشهر کرج بودند، اما بین آگهی ها با فایلی روبرو می شویم که قیمت کل را یک میلیارد و 900 میلیون تومان نوشتند. یعنی قیمت هر متر را 19 میلیون تومان درنظر گرفتند که این عدد حدود هشت میلیون تومان کمتر از میانگین ارزش خانه های منطقه 18 تهران به عنوان مقرون به صرفه ترین نقطه بازار مسکن مرکز است. واحدی که سال 84 در فاز چهارم مهرشهر ساخته شده و بااینکه طبقه چهارم واقع شده است، از داشتن آسانسور محروم است. واحدی که درباره آن صحبت می کنیم پارکینگ هم ندارد و مالکش در ازای 300 میلیون تومان آن را یک سال به شکل رهن کامل، اجاره می دهد.

قیمت آپارتمان 100 متری در مهرشهر کرج به وسیله فروشنده ای دو میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام شده است. خریدار این واحد درحالی بابت هر متر مربع 25 میلیون تومان باید بپردازد که این عدد تقریبا نصف میانگین قیمت خانه های مرکز است. واحدی که درباره آن صحبت می کنیم سال 87 در طبقه چهارم ساخته شده، اما آسانسور ندارد. در فاز چهارم مهرشهر واحد 100 متری وجود دارد که قیمتش را دو میلیارد و 700 میلیون تومان اعلام نموده اند. 10 سال از عمربنای واحد می گذرد و آنطور که فروشنده گفته، با امکانات کامل مثل انباری و آسانسور و پارکینگ فروخته می گردد.

فروشنده دیگری قیمت آپارتمان 100 متری در فاز چهارم مهرشهر را سه میلیارد و 200 میلیون تومان درنظر گرفته است. واحدی که طبقه اول قرار گرفته، اما آسانسور ندارد. داشتن پارکینگ را می توانیم مهمترین آپشن این واحد بدانیم که 10 سال پیش ساخته شده و فروشنده، واحدش را تقریبا معادل قیمت آپارتمان در جنوب تهران آگهی نموده است. حوالی بلوار ارم یعنی در فاز یک مهرشهر قیمت آپارتمان 100 متری دقیقا چهار میلیارد تومان اعلام شده است؛ متری 40 میلیون تومان. این یکی را 1400 ساختند، اما به نام کلیدنخورده آگهی شده و با امکانات کامل یعنی آسانسور، انباری و پارکینگ فروخته می گردد.

قیمت آپارتمان 100 متری در مهرشهرکرج

عمربنا

مهمترین امکانات

قیمت کل

قیمت هر متر

نوساز

استخر و سونا

12 میلیارد تومان

120 میلیون تومان

15 سال

پارکینگ و انباری

5.8 میلیارد تومان

58 میلیون تومان

11 سال

پارکینگ و انباری

شش میلیارد تومان

60 میلیون تومان

یک سال

آسانسور،انباری و پارکینگ

چهار میلیارد تومان

40 میلیون تومان

10 سال

آسانسور

3.2 میلیارد تومان

32 میلیون تومان

10 سال

آسانسور و پارکینگ

2.7 میلیارد تومان

27 میلیون تومان

14 سال

پارکینگ

2.5 میلیارد تومان

25 میلیون تومان

16 سال

-

1.9 میلیارد تومان

19 میلیون تومان

منبع: فرارو
انتشار: 15 اسفند 1401 بروزرسانی: 15 اسفند 1401 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 2216

به "قیمت خانه در مهرشهر کرج؛ جدیدترین ارقام پیشنهادی در پلتفرم های خریدوفروش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت خانه در مهرشهر کرج؛ جدیدترین ارقام پیشنهادی در پلتفرم های خریدوفروش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید