ماجرای تهدید مهسا به مرگ چه بود؟

به گزارش کولو، دختر جوان پس از انتشار فیلمی کوتاه از حمله سگ وحشی به خود از سوی صاحبان سگ به مرگ تهدید می گردد.

ماجرای تهدید مهسا به مرگ چه بود؟

به گزارش تسنیم، ماجرای پرونده شکایت مهسا عابدی از صاحب سگی وحشی در غرب تهران که به وی حمله نموده و باعث جراحت عمیق در جمجمه وی شده است، با تهدید این دختر به مرگ، وارد مرحله تازه ای شده است.

چندی پیش انتشار فیلمی کوتاه از حمله یک سگ وحشی به دختری در غرب تهران -که به وسیله دوربین های مداربسته خانه ای ضبط شده بود- روح و فکر افکارعمومی را به شدت آزرده کرد.

ماجرای حمله سگ ها به عابران و رهگذران در تهران و شهر های مختلف قصه پرغصه ای است که گویا هنوز فکر تصمیم سازان و مجریان امور را به خود مشغول ننموده است. چند حادثه این چنین و یا مرگ ناشی ازاین گونه حوادث باید روی دهد تا شاید تصمیم سازان تحرکی از خود نشان دهند.

لازم به ذکر است این سگ وحشی سال گذشته هم به یک کارگر شهرداری حمله نموده بود و صاحبان سگ با پرداخت مبلغی رضایت وی را جلب نموده بودند.

اما مهسا عابدی دختر آسیب دیده از این حمله - که اتفاقا خود نیز یک سگ خانگی هم دارد - در این حادثه از ناحیه سر به شدت دچار جراحت شد. به گفته وی پزشکان او را دوبار به اتاق عمل برده اند و حدود 200 بخیه به او زده اند تا شاید بتوانند جمجمه ای که با دندان های سگ پیت بول از هم شکافته شده است را به حالت طبیعی برگردانند!

مهسا عابدی گفت که علیه خانواده ای که سگ خود را بدون قلاده به خیابان آورده و باعث این اتفاق شده اند ثبت شکایت نموده ام و تا حصول نتیجه هم از شکایت خود منصرف نخواهم شد.

آنالیز ها نشان می دهد که در این حادثه تلخ، علاوه بر خانم عابدی یکی از همسایگان هم که قصد یاری به وی را داشته مورد آسیب قرار می گیرد و بعد از آن حادثه پدر خانم عابدی هم دوبار سکته نموده است.

وی در گفت وگوی خود پرده از ماجرای تلخ دیگری برداشت و گفت: صاحبان سگ هیچ اقدامی برای جدایی سگ از من نکردند بلکه به من هم معترض شدند که چرا وارد کوچه شده ای؟

به گفته مهسا عابدی، صاحبان سگ در فضای مجازی به تهدید جانی وی می پردازند.

وی گفت: من تهدید شدم که صاحب این سگ آن قدر درشت است و آشنا دارد که اگر بار دیگر در کوچه بیایی خودت را می کشد و دیه ات را می پردازد!

منبع: فرارو
انتشار: 18 خرداد 1402 بروزرسانی: 18 خرداد 1402 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 2252

به "ماجرای تهدید مهسا به مرگ چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای تهدید مهسا به مرگ چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید