تور گرجستان ارزان: معرفی هتل روستاولی پالاس در تفلیس

به گزارش کولو، هتل روستاولی پالاس (Rustaveli Palace) در تفلیس

خیابان روستاولی معروف ترین خیابان تفلیس در گرجستان است و مثل خیابان استقلال در استانبول می ماند! در این خیابان مغازه ها و بوتیک های لوکس، رستوران ها و کافه های متنوع و ساختمان های زیبا هست که گشت و گذار در آن را برایتان مجذوب کننده و هیجان انگیز می نماید. مثل همه خیابان های توریستی جهان در اطراف این خیابان هم هتل های زیادی ساخته شده که یکی از آن ها، هتل 4 ستاره روستاولی پالاس است. خبرنگاران را همراهی کنید تا با این هتل آشنا شوید و ببینید آیا برای اقامت چند روزه در تفلیس برایتان مناسب است یا نه.

تور گرجستان ارزان: معرفی هتل روستاولی پالاس در تفلیس

با ما سفر کنید و با تور گرجستان ارزان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

هتل 4 ستاره روستاولی پالاس (Rustaveli Palace) در مرکز تفلیس و در چند قدمی خیابان پرهیاهوی روستاولی قرار گرفته است. این هتل با اینکه چندان لوکس نیست اما امکانات خوبی دارد و اقامت راحتی را برایتان فراهم می نماید. اینجا با موقعیت مکانی خوبی که دارد از هتل های پرطرفدار شهر به شمار می رود.

هتل روستاولی پالاس هتلی تمیز، ساکت با حیاطی دوست داشتنی و کارکنانی خوش اخلاق است. اتاق ها امکاناتی مثل تلویزیون، سیستم تهویه، یخچال کوچک، حمام و … دارند و در برخی از آن ها منظره زیبایی از باغ را می بینید.

در رستوران غذاهای گرجی و اروپایی سرو می گردد. هر روز صبح می توانید از صبحانه بوفه خوراکی های خوشمزه و مورد علاقه خود را انتخاب و با صبحانه ای کامل و مقوی روزی پرانرژی را آغاز کنید. در اطراف هتل هم رستوران های فست فود و سوپرمارکت های زیادی هست که در طول روز در صورت گرسنگی می توانید به آنجا بروید.

تا ایستگاه متروی روستاولی چند قدمی بیتشر فاصله ندارید پس خیالتان ا ز بابت رفت و آمد در شهر راحت باشد چون نیازی نیست تا نزدیک ترین ایستگاه مترو سوار تاکسی شوید و از دست هزینه ای اضافی تاکسی راحت هستید. یک ایستگاه اتوبوس هم در 300 متری هتل هست که اگر علاقه به مترو نداشته باشید می توانید از آن بهره ببرید. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی تفلیس 17 کیلومتر است و می توانید از هتل درخواست کنید که برای رفت و آمد به فرودگاه ماشین در اختیارتان بگذارد.

فاصله هتل روستاولی پالاس تا معروف ترین مکان های تفلیس

فاصله هتل تا میدان انقلاب رز: 0.2 کیلومتر

فاصله هتل تا باغ سامایا: 0.3 کیلومتر

فاصله هتل تا سالن کنسرت: 0.7 کیلومتر

فاصله هتل تا تئاتر روستاولی: 0.7 کیلومتر

فاصله هتل تا میدان آزادی: 1.4 کیلومتر

فاصله هتل تا باغ وحش تفلیس: 1.5 کیلومتر

فاصله هتل تا باغ گیاهشناسی تفلیس: 2.2 کیلومتر

امکانات هتل روستاولی پالاس

فکس، کپی، مرکز بیزنس، اتاق جلسه، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خدمات گردشگری، نگهداری از بچه ها، کرایه اتومبیل و … . برای رزرو هتل در تفلیس می توانید از سایت خبرنگاران خرید اینترنتی خود را انجام دهید.

منبع: الی گشت
انتشار: 18 بهمن 1400 بروزرسانی: 18 بهمن 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1949

به "تور گرجستان ارزان: معرفی هتل روستاولی پالاس در تفلیس" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور گرجستان ارزان: معرفی هتل روستاولی پالاس در تفلیس" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور گرجستان ارزان: معرفی هتل روستاولی پالاس در تفلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید