مقاصد برای سفر انفرادی ، سفر های متفاوت و تنهایی

به گزارش کولو، اگر مکان های خلوت و منزوی بودن برای شما شاد کننده است پس برترین سفرها برای خلوت کردن با خود که در فهرست زیر آورده شده اند برای شما مناسب خواهند بود. بیخیال شهرهای شلوغی مانند لاس و گاس، لس آنجلس و کانکون شوید زیرا بعضی از مکان های زیر برای شما مانند گنج پنهان خواهد بود. بعضی از مقاصد برای سفر انفرادی برای افراد درونگرا مناسب هستند و بعضی برای سال ها مخفی بوده اند! چه بخواهید با یک دوست درونگرا سفر کنید یا تنها به جاده بزنید، زمان زیادی برای تامل و تنها بودن در بین سفر انفرادی و یا مسافرت تنهایی خواهید داشت.

مقاصد برای سفر انفرادی ، سفر های متفاوت و تنهایی

مقاصد برای سفر انفرادی : لپلند

فنلاند به کشور درونگرایان معروفیت یافته پس می توانید مطمئن شوید که وقتی به آنجا می روید فقط شما خواهید بود و خودتان. همه جای فنلاند می تواند برای درونگرایان عالی باشد مثل لیک لند و منطقه ها ساحلی آرکیپلیگو. با این حال اگر می خواهید کاملا در دوردست باشید به منطقه لپلند بروید. در طول تابستان منطقه ها دست نخورده و بکر به وسعت زیاد با 24 ساعت روشنی روز خواهید یافت. اگر زمانی به غیر از تابستان به آنجا سفر کنید چشم انداز هایی بسیار زیبا از شفق قطبی خواهید دید که در بیش از 200 شب در سال در یکی از معروف ترین سفرها برای خلوت کردن با خود قابل مشاهده است.

مقاصد برای سفر انفرادی : پیها

می خواهید دور از چشم باشید؟ به نیوزیلند بروید. نیوزیلند دارای منطقه ها محبوب بسیاری برای تماشا سواحل شن سیاه پیها دارد اما می توانید به سادگی از شهر خارج شده و به حومه زیبای شهر بروید. گزینه های زیادی برای سفر در پیش روی شما است مانند سفر از اوکلند به گلنورکی. تنها به جاده زدن به شما این امکان را می دهد که با سرعت دلخواه رانندگی نموده و کارهایی را که دوست دارید در یکی از برترین سفرها برای خلوت کردن با خود انجام دهید.

مقاصد برای سفر انفرادی : گرانادا

اولین قدم برای انتخاب یک از جزایر کارائیب به عنوان مقصد که پر از گردشگر نباشد، پیدا کردن جزیره ای است که تا به حال اسمش را هم نشنیده اید. گرانادا که به جزیره ادویه معروف است در جنوب باربادوس و سنت لوسیا و شمال شرقی ونزوئلا قرار گرفته است. وقتی از جزیره بازدید می کنید حتما در پارک مجسمه ای زیرآبی شنا کنید. این یکی از بی نظیر ترین تجربه های شنا زیر آب است که می توانید داشته باشید و مهمتر از همه اینکه صحبت کردن در کار نیست و می توانید از یکی از برترین سفرها برای خلوت کردن با خود لذت ببرید.

مقاصد برای سفر انفرادی : برایس کانیون

وقتی به پارک های ملی در یوتا فکر می کنید احتمالا اولین چیزی که به ذهنتان می آید قوس های سنگی آن با شکل مشهورشان و زیون، دربیرون لاس وگاس است. اما گنج پنهان آنجا برایس کانیون است. با این حال تعداد بازدیدنماینده های آن فقط یک سوم تعداد بازدیدنمایندگان زیون است. اگر شما درونگرا هستید این چیز خوبی است. برای اینکه بیشتر وقت را تنها بگذارید صبح زود از هودوها تماشا کنید. سرویس شاتل را بیخیال شوید. به تنهایی به یک رانندگی پرچشم انداز بروید و نقاط زیبای زیادی برای توقف درکنار جاده خواهید یافت.

مقاصد برای سفر انفرادی : نورث پل

این استان بزرگ دهه های زیادی درونگرایان را به خود جذب نموده است. اگر تا به حال به تنها و ساده زندگی کردن فکر نموده اید این موقعیت در آلاسکا فراهم است. بیرون از فیربنکس و آنکورج می توانید برای دوری از شلوغی به هر جایی آلاسکا بروید. این استان به شما اجازه می دهد در آنجا اقامت کنید و سوالات زیادی نمی پرسد. برای دوری از ازدحام به شمال فیربنکس مثل نورث پل، آلاسکا یا ورودی های پارک ملی آرکتیک بروید و از یکی از برترین سفرها برای خلوت کردن با خود لذت ببرید.

مقاصد برای سفر انفرادی : شلترکو

برای رفتن به دوردست ها در کالیفرنیا باید به بیرون از حومه شهرهایی مانند سن دیگو، لس آنجلس و سانفرانسیسکو بروید. شلترکو یک شهر کوچک ساحلی عالی تقریبا به فاصله 4 ساعت از منطقه خلیج واقع است. یک منطقه منزوی با کمتر از 700 نفر است اما چشم انداز های آن بسیار زیبا است و بازدید از آن در هر زمانی از سال عالی است و برترین گزینه شما پیدا کردن اقامتگاه در شلترکو می باشد. می توانید در بیرون از شهر اقامت نموده و در روز با اتومبیل به آنجا بروید.

مقاصد برای سفر انفرادی : جزیره های آپوسل

مطمئنا نشنیده اید که کلمه جزیره به همراه ویسکانسین به کار برده گردد؟ جزیره های آپوسل سواحل ملی برگزیده در نوک شمالی استان است و متشکل از 21 جزیره بوده که در تابستان حقیقتا زیبا هستند. به علاوه، آن ها محتملا یکی از دوردست ترین جزایری هستند که می توان بدان سفر کرد. اگر به حد کافی شجاع هستید تا در زمستان به آنجا سفر کنید، زیبایی طبیعی غارهای یخی را خواهید دید. برای آگاهی بیشتر در خصوص منطقه و برنامه ریزی سفرتان، به شهر نزدیک بیفیلد سری بزنید.

مقاصد برای سفر انفرادی : بخش پیسکاتاکوس

این بخش به میزان کانتیکت است اما تنها با 17000 جمعیت کاملا خلوت به نظر می آید. مردم پیسکاتاکوس نیز از این مورد راضی هستند. اگر می خواهید از زندگی روزانه خود فرار نموده یا به شهرستان بروید این مکان برترین است. می توانید چادر بزنید یا در کلبه ای اقامت نموده و پیاده روهای بسیاری را بیابید که به شهرستان منتهی می شوند.

مسافرت تنهایی : فینگر لیکس (دریاچه های انگشتی)

بیشتر مردم این منطقه را به خاطر دریاچه های نازک طولانی بین روچستر و سیراکیوس می شناسند اما در عین حال به عنوان کشور شگفت انگیز نیز شناخته می گردد. بیخیال شلوغی های ناپا شوید و برای انواعی از مزه ها به این منطقه بروید. برای اینکه به شلوغی برنخورید، در آخر هفته های فصل تابستان نروید. اگر بتوانید یک سفر در روزهای کاری هفته مدیریت کنید، خود درونگرایتان از شما در یکی از برترین سفرها برای خلوت کردن با خود قدردانی خواهد نمود.

مسافرت تنهایی : کوه های راکی کانادا

کوه های راکی کانادا که بین کلمبیا و آلبرتا پخش شده اند، دارای برترین طبیعت های وحشی کانادا هستند. بعلاوه گفته می گردد که بیشتر منطقه ها کانادا طبیعت دست نخورده بوده و برای درونگرایان عالی است. هم در زمستان و هم در تابستان می توانید به این منطقه بسیار زیبا سفر کنید. اگر اکشن دوست دارید، قایقرانی در آب های خروشان رودخانه کیکینگ هورس برایتان جالب خواهد بود. اگر قطارها را دوست دارید، سفر با قطار از قلب کوه ها را امتحان کنید.

مسافرت تنهایی : آرژانتین

آرژانتین بلیط شما به یکی از دورافتاده ترین منطقه ها دنیا است. از آنجایی که آرژانتین یک مکان فوق العاده برای کشف کردن است برای پرواز عجله نکنید. اگر سفر خود را به درستی برنامه ریزی کنید آبشارها، کوه های آند، پنگوئن ها، نهنگ ها و بسیاری منطقه ها عالی دیگر را خواهید دید.

مسافرت تنهایی : آب های مرزی

این منطقه که به عنوان منطقه ها دست نخورده قایقرانی آب های مرزی نیز شناخته می گردد، برای کسانی که دوست دارند به تنهایی به قایقرانی بپردازند، منطقه محبوبی است. آب های آرام یکی از دورافتاده ترین منطقه ها در ایالات متحده است و تقریبا یک میلیون هکتار از جنگل ملی سوپریور را پوشش می دهند. حتما قبلا تحقیق کنید تا در برترین زمان به آنجا سفر کنید. طبیعتا نمی خواهید درست در وسط تابستان به آنجا سفر نموده و مشکل انتها ناپذیری با حشرات داشته باشید. اگر طبیعت را دوست دارید این سفر حتما برایتان مناسب خواهد بود.

مسافرت تنهایی : پارک ملی یخچال های طبیعی

معمولا وقتی مردم به یخچال های طبیعی سفر می نمایند تعجب می نمایند که چرا زودتر به آنجا نرفته بودند. تقریبا 6 ساعت به طرف شمال غربی یلواستون حقیقتا ارزش رانندگی اضافی را دارد. در این مکان پارک بین المللی صلح را خواهید یافت که به دلیل جریانات رها شده یخچال ها بین اقیانوس اطلس، اقیانوس آرام و اقیانوس آرکتیک پر از آب شده است. بهتر است سفرتان را زودتر برنامه ریزی کنید چون یخچال ها در حال ذوب شدن هستند و به زودی از بین خواهند رفت.

مسافرت تنهایی : جزیره کاتالینا

شاید فکر کنید مکان های نزدیک به لس آنجلس برای درونگرایان خوب نیستند اما وقتی با یک قایق به جزیره کاتالینا سفر کنید تنهایی را برایتان به ارمغان می آورد. این منطقه تقریبا در 22 مایلی جنوب غربی لس آنجلس قرار گرفته است. درنتیجه می توانید با سرعت دلخواهتان به آنجا سفر کنید. اگر با اضطراب سفر می کنید، مطئن باشید که در جزیره کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد مثل تور زیپ لاین اکو. اما وقتی کاوشتان تمام شد برای آرامش و سکوت به قایق خود برگردید.

مسافرت تنهایی : تورتوگای خشک

ساحل های مخفی برای درونگرایان عالی است و تورتوگای خشک یکی از آن ها است. شما همان فضای عالی ساحل فلوریدا را بدون اینکه با ازدحام مکان هایی مثل میامی، ساحل کلییر واتر یا کی وست سر و کار داشته باشید تجربه می کنید. تورتوگای خشک در واقع یک پارک ملی است که در 70 مایلی جنوب کی ها قرار گرفته است. از شلوغی فرار نموده و به یک شنا زیر آب ماجرایی که هرگز فراموشش نخواهید کرد، بروید.

مسافرت تنهایی : کلونی

با اینکه پاریس تمام توجه را به خود جلب می نماید اما حومه شهر مکان درون گرایان است. برای دوری از ازدحام، مکان های عالی زیادی وجود دارد و کلونی یکی از برترین مکان ها است. این شهر یک تجلی رومی دارد و قطعا کلیسای بسیار زیبای آبی برایتان جالب خواهد بود.

منبع: همگردی
انتشار: 15 دی 1401 بروزرسانی: 15 دی 1401 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 2186

به "مقاصد برای سفر انفرادی ، سفر های متفاوت و تنهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاصد برای سفر انفرادی ، سفر های متفاوت و تنهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید