مقاله: موزه هنرهای زیبای سانفرانسیکو (FAMSF)

به گزارش کولو، موزه de Young در پارک Golden Gate در سال 1895 ساخته شده است و موزه قدیمی تری است. مجموعه قابل توجه نقاشی های آمریکایی آن بیش از 1000 اثر از دوران استعمار تا دوران معاصر را در خود جای داده است. خرابی ها و خسارات ناشی از زلزله در سال 2000، موزه را مجبور به تعطیلی برای بازسازی کرد. در 15 اکتبر 2005، با ساختمانی جدید که توسط معماران سوئیسی Jacques Herzog Pierre de Meuron طراحی شده بود، de Young به عنوان یک مرکز پیشرفته با بیش از 293000 فوت مربع (27220 متر مربع) دوباره بازگشایی شد.

مقاله: موزه هنرهای زیبای سانفرانسیکو (FAMSF)

موزه Legion of Honor در سال 1924 برای بزرگداشت مردم کالیفرنیا که در جنگ جهانی اول جان خود را از دست دادند، تأسیس شد. این ساختمان به دلیل داشتن معماری Beaux-Arts و لوکیشن Lincoln Park، و وجود چشم انداز شهر و همچنین وجود مجموعه های دائمی با ارزش محسوب میشود. این موزه مجموعه ای نفیس از چاپها و نقاشی ها و همچنین هنرهای باستانی و اشیای تزئینی و هنرهای زیبای اروپایی را در خود جای داده است. بیش از 70 مجسمه از Auguste Rodin، از جمله معروف ترین بنای یادبود این هنرمند، The Thinker (حدود سال 1904)، در این موزه است. این موزه علاوه بر نمایش های هنری، مخاطبان را به مرکز تحقیق و مطالعه خود و سالن Gunn (قبلاً تئاتر Florence Gould نام داشت) که محلی برای برگزاری کنسرت، نمایش و سخنرانی است، دعوت میکند.

در مجموعه مشهور هنر آمریکایی de Young،که شامل بیش از 1000 نقاشی، 800 مجسمه و 3000 شی هنرهای تزئینی، گشت و گذار کنید. جامع ترین موزه هنر آمریکایی در غرب آمریکا است.

منبع مقاله: موزه هنرهای زیبای سانفرانسیکو (FAMSF)

انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1481

به "مقاله: موزه هنرهای زیبای سانفرانسیکو (FAMSF)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: موزه هنرهای زیبای سانفرانسیکو (FAMSF)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید