مقاله: 3 رمز موفقیت استارتاپ سنگاپوری که دارا خسروشاهی را شکست داد

به گزارش کولو، به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب ایجاد یک کسب و کار موفق آسان نیست. ساختن یک استارتاپ که در سراسر مکان های مختلف جغرافیایی، زبان ها و فرهنگ های گوناگون رشد می کند از آن هم سخت تر است. اما به نظر می رسد گرب این شاهکار را انجام داده است.

مقاله: 3 رمز موفقیت استارتاپ سنگاپوری که دارا خسروشاهی را شکست داد

مدیر عامل شرکت به طور منظم با مشتریان ملاقات می کند و شخصا سفارشات را تحویل می دهد تا بازخوردی در مورد چگونگی عملکرد برنامه در سطح شهر داشته باشد.

در سنگاپور، جایی که جابجایی مسافران یکی از منابع درامد اصلی است، مهم است که درک کنید مسافران چه نوع خدماتی را ترجیح می دهند؛ موتور، تاکسی، ماشین کرایه بالا و...

باور کردنی نیست اما استارتاپ گرب در منطقه جنوب شرقی آسیا طی شش سال از زمان راه اندازی به سرعت روندی رو به رشد را طی کرده است و این روند در سراسر منطقه رو به افزایش است. تا جایی که هم اکنون 235 شهرستان و کسب کسب و کار محلی از آن استفاده می کنند.

بر همین اساس بود که گرب ابتدا سرویس خود را بر پایه خدمات محلی طراحی کرد و سپس در سطح بین المللی رشد داد. مدیر گرب در این خصوص همیشه می گوید: اگر چرخها را میخواهم، باید پلتفرم خود را توسعه دهیم. این سخن، اشاره به اهداف گرب به منظور ادامه و گسترش ناوگان حمل و نقل است، که در حال حاضر شامل رانندگان، دوچرخه ها و اتوبوس ها است.

منبع مقاله: 3 رمز موفقیت استارتاپ سنگاپوری که دارا خسروشاهی را شکست داد

انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1922

به "مقاله: 3 رمز موفقیت استارتاپ سنگاپوری که دارا خسروشاهی را شکست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: 3 رمز موفقیت استارتاپ سنگاپوری که دارا خسروشاهی را شکست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید