نبود کارخانه مادر از معضلات مازندران است

به گزارش کولو، علیجان شمشیربند در تبادل نظر با خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن سفر دولت ادامه داد: جوانان تحصیل نموده استان ما ازنظر جمعیت نسبت به استان های دیگر، برجستگی بیشتری رادارند چه ازنظر کمی و چه ازنظر کیفی بالاترین هستیم.

نبود کارخانه مادر از معضلات مازندران است

جهت دریافت خدمات اجرای سقف روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

این مسئول بابیان اینکه فارغ التحصیلان زیادی در استان داریم که بیکار هستند و هیچ گونه اشتغالی برای آن ها در دولت گذشته و دولت جدید ایجاد نشده است، اعلام نمود: انتظار می رود با توجه به سفر روحانی، مدیران برای رفع مسائل استان فعالیت بیشتری داشته باشند تا رئیس جمهوری به اتفاق هیئت همراه از نزدیک با مسائل و مسائل استان آشنا شده و تصمیمات جدی برای رفع مسائل استان توسط دولت مردان گرفته گردد.

شمشیربند با اشاره به اینکه در مازندران صنعت و کشاورزی هیچ نقشی ندارد بنابراین باید در حوزه گردشگری فعال شویم، گفت: مدیران استانی ما نتوانستند مسائل استان را به شایستگی احصا نمایند و امیدواریم سفر روحانی به مازندران اثربخش باشد.

شمشیربند درباره آمادگی و میزبانی مردم از سفر ریاست جمهوری به استان، اظهار کرد: مردم ولایت مدار مازندران برای ملاقات رئیس جمهوری لحظه شماری می نمایند و یکپارچه در انتظار ایشان هستند.

وی بابیان اینکه مردم مازندران انتظار داشتند دکتر روحانی در نخستین یا دومین سفر استانی به مازندران بیاید، اضافه کرد: مردم مازندران به ویژه شهر ساری نقش مؤثر و بسزایی در انتخاب روحانی به عنوان رئیس جمهوری داشتند، به همین دلیل انتظار می رفت سفر ریاست جمهوری به مازندران در نخستین فرصت بعد از انتخابات صورت گیرد.

رئیس شورای شهر ساری بابیان اینکه مردم انتظارات زیادی دارند و امیدوارند در دولت تدبیر و امید این سفر به پایان خوبی برسد، توضیح داد: مدیران می توانند حلقه واسط خوبی بین مردم و دولت باشند، اگر مدیریت یکپارچه شهری محقق گردد بسیاری از مسائل رفع می گردد، بنابراین مدیران باید با تعامل خوب با مردم، اطلاع رسانی خوبی نسبت به مسائل استان داشته باشند و به ریاست جمهوری و هیئت همراه انتقال دهند.

شمشیربند با اشاره به اینکه مردم استان و شهرستان برای میزبانی از رئیس جمهوری و هیئت دولت، آمادگی دارند، ادامه داد: ازآنجایی که زمان سفر بسیار طولانی شده است مدیران استانی و شهرستانی به همراه مردم انتظار سفری همراه با خیروبرکت از دولت تدبیر و امید رادارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره عملکرد و موقعیت های دولت در مسائل داخلی و بین المللی، مسائل بهداشت، مهار تورم، گرانی و ... اعلام نمود: جمهوری اسلامی در دولت دهم و یازدهم در مسائل داخلی و بین المللی با مسائل و معضلات زیادی روبرو بوده و هست و به خودی خود در داخل و خارج به دلایل متعدد با مخالفت هایی همراه است.

رئیس شورای شهر ساری با اشاره به اینکه دوران جنگ و بعد از جنگ تحریم مالی و دشمنی هایی که کشورهای بزرگ و دولت های منطقه ای و غیر منطقه ای با نظام جمهوری اسلامی داشته اند و دارند، مسائلی برای دولت ها به وجود آورد، ادامه داد: همه دولت ها در حد توان خود برای توسعه و آبادانی کشور کوشش کردند و هرکدام با توجه به موقعیت های به دست آمده برای رفع معضلات جامعه در داخل و بین الملل اقدامات لازم را انجام داده اند.

این مسئول اظهار کرد: دولت تدبیر و امید از ابتدای حضور، کوشش خود را در دو بخش داخلی و خارجی شروع کرد که در بخش خارجی به نتایج بسیار مطلوبی به ویژه در بحث انرژی هسته ای رسیده ایم.

وی بابیان اینکه بیشتر مردم با دو مشکل گرانی و اشتغال فرزندان خود روبرو اند، اضافه کرد: راه چاره این معضل، توجه و اهتمام همه افراد در قوای مختلف به سرمایه گذاری و رونق بخشی فراوری داخلی کشور است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 724

به "نبود کارخانه مادر از معضلات مازندران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبود کارخانه مادر از معضلات مازندران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید