هتل بست وسترن گرند هنگ کنگ

به گزارش کولو، بهترین هتل Grand غربی یک طبقه 29 طبقه است و در قلب قرار گرفته است . این هتل در مرکز خرید ، دیدن و غذا قرار گرفته است . این جاده پنج دقیقه دورتر از stations و Jordan MTR است و در جاده Nathan و جاده Hillwood قرار گرفته است . تراس ( که به Kowloon Lan معروف است ) با رستوران ها و کافه های مختلف آن تنها 5 دقیقه فاصله دارد .

هتل بست وسترن گرند هنگ کنگ

دسترسی به راه آهن Kowloon کانتون، اسکله Ferry، موزه فضایی، پارک Kowloon، خیابان ستاره ها، مرکز خرید میدان، مرکز خرید خیابان تمپل، مرکز فرهنگی HK، و غیره بسیار مناسب است. 396 اتاق مهمان در حال طراحی یک طرح مدرن شیک با مناظر خیره کننده از شهر و امکانات غذاخوری است. همه اتاق ها با اینترنت بی سیم سرعت بالایی دارند، تلویزیون LED، تلفن IDD، ایمنی شخصی، یخچال مینی، امکانات ساخت اتاق، خدمات اتاق، اتاق های پذیرایی غیر سیگاری و تهویه مطبوع.

بهترین هتل"گرند غربی"در قلب"Tsimshatsui"، مرکز خرید و سرگرمی محبوب واقع گردیده است. در عرض 5 دقیقه جاده ناتان، جایی که Tsimshatsui و Jordon MTR در آن نزدیکی هستند. دیگر جاذبه های معروف از قبیل Harbour سیتی، موزه فضایی هنگ کنگ، Knutsford تراس (مینی فیش)، موزه هنرهای معاصر هنگ کنگ، مرکز فرهنگی هنگ کنگ و Kowloon Parkare نیز در فاصله پیاده فاصله دارند. هتل همچنین به راحتی در دسترس همه transportations اصلی مانند ایستگاه راه آهن Kowloon Canton، ایستگاه قطار سریع السیر Pierand اکسپرس، قرار گرفته است.

این جاده پنج دقیقه دورتر از stations و Jordan MTR است و در جاده Nathan و جاده Hillwood قرار گرفته است. تراس (که معروف به"Lan Lan") نیز شناخته می گردد، تنها یک پیاده روی 5 دقیقه ای کوتاه است.

انتشار: 31 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 15

به "هتل بست وسترن گرند هنگ کنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل بست وسترن گرند هنگ کنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید