هتل دورست گراند ، کوالالامپور

به گزارش کولو، دورست گراند سوبانگ (Dorsett Grand Subang) هتل زیبایی است در مرکز شهر سوبانگ جایا (Subang Jaya) در جنوب کوالالامپور، پایتخت مالزی.

هتل دورست گراند ، کوالالامپور

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

این هتل مجلل و 5 ستاره در منطقه تجاری شهر جای گرفته و جاذبه های توریستی و دیدنی های فراوانی در اطراف آن قرار گرفته است.

به گفته سایت هتل به آدرس www.dorsetthotels.com، دورست گراند سوبانگ دارای امکانات مختلفی است که از آن جمله می توان به اسپا، سونا، استخر، سالن بدن سازی، یک سالن چندمنظوره، چندین رستوران و بار، سرویس خشکشویی، صرافی، سالن زیبایی، پارکینگ و... اشاره نمود.

اتاق ها نیز به تجهیزاتی از قبیل اینترنت پرسرعت بی سیم، تلویزیون ال سی دی 32 اینچ، سشوار، مینی بار، گاو صندوق و غیره تجهیز شده است.

در ضمنً دورست گراند سوبانگ امکانات ویژه ای برای بازرگانان و کسانی که در سفر تجاری هستند در نظر گرفته است تا بتواند به خوبی جوابگوی نیازهای این عده باشد.

قرار دریافت هتل در میان درختان سرسبز و شاداب، فضای فرح بخشی برای اقامت مهمانان فراهم نموده است.از سوی دیگر اتاق ها و سوئیت های مجلل هتل با دکورهای تماشایی و زیبایی که دارند، مزید بر علت شده است.

هتل به راحتی با ماشین، اتوبوس و قطار قابل دسترسی است.از دورست گراند سوبانگ تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور فقط 35 دقیقه راه است.با 16 دقیقه رانندگی هم می توان از آنجا به مرکز شهر کوالالامپور رسید.

آژانس آسمان هفتم ارائه دهنده پکیج تور کوالالامپور ویژه نوروز 93 با پروازهای ایرآسیا و ماهان میباشد، جهت کسب اطلاع از قیمت هتل ها اینجا کلیک کنید و یا با شماره تلفن 88518519 تماس حاصل فرمایید.

منبع: لست سکند
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 581

به "هتل دورست گراند ، کوالالامپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل دورست گراند ، کوالالامپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید