پورموسوی برگ برنده نفت آبادان

به گزارش کولو، خبرنگاران/خوزستان شاید کمتر کسی تصور می کرد نفت آبادان برخلاف تمام پیش بینی ها، حالا در صدر جدول باشد.

پورموسوی برگ برنده نفت آبادان

تیم فوتبال نفت آبادان آنقدر برای لیگ بیستم دیر بسته شد که حتی نتوانست یک اردوی کامل خارج از استان هم برگزار کند اما از همان روزهای ابتدایی لیگ، پورموسوی برگ برنده نفتی ها شد. مربی که اگرچه کار خود را دیر در نفت آغاز کرد اما با تدبیر و بدون بهانه تراشی برای نبود بودجه لازم و ماندن پای انتخاب خود، اقدام به بستن تیم و طراحی هدف نفت برای لیگ بیستم کرد.

به گزارش خبرنگاران، جذب بیت سعید، محمد طیبی، مهدی زبیدی، حکیم نصاری و همچنین جذب چندین بازیکن خوزستانی 18، 20 ساله خوزستانی، از اقدامات پورموسوی برای ساختن نفت جدید و اثبات دوباره توانمندی بازیکنان بومی خوزستان بود.

نفت در همین شرایط سخت، یک شرایط بحرانی را هم در اولین بازی لیگ برتر مقابل پیکان تجربه کرد؛ ملاقاتی که نفت مجبور شد به دلیل ثبت نشدن قرارداد بازیکنان جدیدش، با ترکیبی کاملا بومی و جوان وارد میدان گردد و در حالی که بسیاری نفت را بازنده بی چون و چرای این ملاقات می دانستند اما پورموسوی با باور و اعتقادی که به جوانانش داشت، از بازی باخته خانگی، برنده از مستطیل سبز خارج شد.

نفت در ادامه نیز حتی در ملاقاتهایی که به تساوی رسید یا بدون امتیاز از زمین خارج شد، بازی های زیبا و فوتبال ناب خوزستانی را به نمایش گذاشت، ضمن این که بازیکنانی چون بیت سعید، زبیدی و خالقی فر که طی فصل های گذشته در تیم هایشان چندان توانمندی خود را نشان نداده بودند، در نفت آبادان در جریان بازی و دوباره مطرح شدن قرار گرفته اند. البته این نفت ضعف هایی دارد که برای بهتر شدن باید برطرف شوند اما به گفته کارشناسان، آنقدر نفت با تیم یک دست و بومی اش خوب بازی می نماید که ضعف های آن کمتر به چشم آمده است.

صنعت نفت در بازی با تیم متمول و پرمهره تراکتور در هفته هشتم لیگ برتر نیز، بار دیگر توانست از بازی باخته با برد خارج گردد. بردی که سجده شکر بازیکنان این تیم را در استادیوم تختی آبادان و جشن و پایکوبی دوباره طرفداران را پشت درهای بسته استادیوم به دنبال داشت.

حالا کارشناسان با برد نفت در یک بازی دیدنی مقابل تیم تراکتور، بیشتر از پورموسوی به عنوان برگ برنده نفت در این روزهای صدرنشینی نام می برند. مربی که نه تنها کار با جوانان را به خوبی بلد است، بلکه در طول 90 دقیقه بازی با آرامش و تفکر و البته تسلط بر نیمکت خود، تیمش را به سمت پیروزی راهنمایی می نماید. ضمن این که نفت در ملاقاتهای خانگی اش، در نیمه دوم یعنی نیمه مربیان برنده بوده و به چهار برد شیرین خانگی دست پیدا نموده است.

نفت آبادان اکنون با 14 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به گل گهر در رده دوم جدول رده بندی واقع شده است، موفقیتی که باید بخشی از آن را هم متعلق به مدیریت خوب باشگاه صنعت نفت آبادان دانست و در شرایطی که بعضی باشگاه های عظیم از نداشتن مدیریت حرفه ای ضربه خورده اند، نفت آبادان با داشتن مدیری بی حاشیه و پرتوان در حال نتیجه گیری است.

صنعت نفت آبادان در ادامه جهت خود کار سختی را در پیش دارد و اگر حمایت و توجه بیشتر مسئولان شهری و استانی را داشته باشد، حتی می تواند در صدر جا خوش کند. صدری که ثبات در آن، آرزوی چندین ساله طرفداران دو آتیشه نفت آبادان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1422

به "پورموسوی برگ برنده نفت آبادان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورموسوی برگ برنده نفت آبادان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید