وزارت میراث فرهنگی حریم تئاتر شهر را معین و مصوب کرد

به گزارش کولو، مدیرکل هنر های نمایشی گفت وزارت میراث فرهنگی امروز دوشنبه 22 شهریور طی آنالیز های کارشناسانه حریم مجموعه تئاتر شهر را مشخص و مصوب کرد.

وزارت میراث فرهنگی حریم تئاتر شهر را معین و مصوب کرد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، قادر آشنا مدیرکل هنر های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره شرایط حریم مجموعه تئاتر شهر که طی چند سال گذشته به ویژه سال 99 مطرح و پیگیری شده بود، گفت: پیگیری های کارشناسی درباره حریم مجموعه تئاتر شهر علیرغم اینکه دوستان در شورای شهر تهران نکاتی را مطرح نموده بودند، ادامه داشت، زیرا مجموعه تئاتر شهر ساختمان منحصر به فرد و ثبت در میراث ملی و فرهنگی کشور است.

وی با اشاره به اینکه امروز دوشنبه 22 شهریور 1400 جلسه ای در وزارت میراث فرهنگی برگزار شده است، گفت: طی این جلسه و در شورای مربوطه در وزارت میراث فرهنگی حریم تئاتر شهر معین و مصوب شد و قرار است این مصوبه به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ گردد.

آشنا از همکاری و کوشش های اداره کل میراث فرهنگی استان تهران و بعلاوه معاونت مربوطه که برای معین حریم مجموعه تئاتر شهر کار های کارشناسی انجام دادند، قدردانی کرد.

مدیرکل هنر های نمایشی در انتها سخنان خود تأکید کرد: به محض اینکه وزارت میراث فرهنگی مصوب حریم تئاتر شهر را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ کند، با همکاری شهرداری تهران و شورای شهر و نهاد های مربوطه اقدامات لازم در مورد حریم تئاتر شهر انجام می گردد. انشاالله اتفاقات خوبی در این زمینه رخ دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 شهریور 1400 بروزرسانی: 24 شهریور 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1794

به "وزارت میراث فرهنگی حریم تئاتر شهر را معین و مصوب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت میراث فرهنگی حریم تئاتر شهر را معین و مصوب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید