پامپئو با مقامات اروپایی و ناتو در بروکسل دیدار می نماید

به گزارش کولو، وزیر امور خارجه آمریکا در سفری دو روزه با مقامات ارشد اروپایی و ناتو در بروکسل دیدار خواهد نمود.

پامپئو با مقامات اروپایی و ناتو در بروکسل دیدار می نماید

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا روز دوشنبه اعلام نمود که به بروکسل می رود تا در آنجا درباره همکاری های فراسوی آتلانتیک با سران ناتو و اتحادیه اروپا گفت وگو کند.

بر اساس بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا، پامپئو با چالرز میشل نخست وزیر بلژیک و رئیس منتخب شورای اروپا دیدار می نماید. همچنین وزیر امور خارجه آمریکا با ینس استولتنبرگ دبیر کل اتحادیه اروپا دیدار خواهد نمود.

پامپئو در جریان سفر دو روزه اش به تبادل دیدگاه با دیوید ساسولی رئیس مجلس اروپا و اورسولا ون در رئیس منتختب کمیسیون اروپا خواهد پرداخت.

در حالی که مقامات آمریکایی تاکید نموده اند که واشنگتن به دنبال اتخاذ مواضع سخت تر علیه روسیه است، پامپئو نیز در پیامی در توئیتر نوشت: ما به وسیله چند جانبه گرایی معنادار و موثر می توانیم کارهای بیشتری انجام دهیم

روز یکشنبه و پیش از دیدار رئیس جمهور منتخب اوکراین با مقامات آمریکایی، مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا گفت که آمریکا در موضوعات امنیتی و تمامیت ارضی همچنان در کنار مردم اوکراین خواهد ایستاد. (جزئیات بیشتر)

البته پنس هیچ اشاره ای به این گزارش نکرد که دونالد ترامپ به دنبال حذف یاری نظامی 250 میلیون دلاری آمریکا به اوکراین است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 354

به "پامپئو با مقامات اروپایی و ناتو در بروکسل دیدار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پامپئو با مقامات اروپایی و ناتو در بروکسل دیدار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید