پایداری شبکه ایرانسل در فین با وجود وقوع زلزله

به گزارش کولو، خبرگزاری خبرنگاران- در پی وقوع یک زلزلۀ نو 5 ریشتری حوالی فین در استان هرمزگان، شبکه ایرانسل همچنان پایدار و در حال خدمت رسانی به مشترکان است.

پایداری شبکه ایرانسل در فین با وجود وقوع زلزله

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، دیروز دوشنبه، 24 آبان 1400، در ساعت 17 و 6 دقیقه، زمین لرزه ای به بزرگی 5 ریشتر در عمق 13 کیلومتری زمین، در حوالی فین در استان هرمزگان، رخ داد. دیروز نیز این منطقه، شاهد وقوع دو زلزلۀ 6.4 و 6.3 ریشتری و تعداد زیادی پس لرزه بود.

با هدف تسهیل ارتباطات در شرایط اضطراری، مکالمۀ مشترکان ایرانسل در شهر فین با خطوط ایرانسلی و غیر ایرانسلی، تا سرانجام هفته، رایگان خواهد بود.

ایرانسل؛ اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با رصد 100 درصدی شبکه به صورت 24 ساعته، همیشه در حالت آماده باش قرار گرفته است تا در صورت بروز و مشاهده کوچک ترین اختلال، آن را رفع نموده و برترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشترکان خود ارائه می دهد.

در حال حاضر، تمامی سایت های ارتباطی ایرانسل در استان هرمزگان، فعال و در حال خدمت رسانی هستند و ایرانسل آمادگی دارد تا درصورت درخواست اپراتور های دیگر به وسیله رومینگ ملی، میزبان مشترکان آن ها نیز باشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1899

به "پایداری شبکه ایرانسل در فین با وجود وقوع زلزله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایداری شبکه ایرانسل در فین با وجود وقوع زلزله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید